LINDA*** Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Det hadde jo vært noe...... Men er det tilfelle?
Zitro Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Dette er den berømte maksprisen ja. Mulig den skjer fra 2009, men så har vi også hørt om den i mange år også da... Jeg tror det ikke før det skjer for å si det sånn...
hit og dit Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 I Ungarn, eit land som ligger laaaangt bak Norge i velstand, så er barnehagene gratis. Ein betaler kun for maten, og det er tre måltider til dagen der eit er vartm. 15kr/uke. Det er å legge til rette for småbarnsfamiliene det.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Den begynte jo på det i 2004, så ja, vi har en gang i tiden betalt 1750 kr for barnehageplassen. Om du betaler 1300 mamma26, så får du kanskje dekt noe, eller?
Gjest Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Har ærlig talt ikke fulgt så godt med på nyheter i sommer, så jeg vet ikke, men jeg syns jo det ville vært supert. Mye bedre enn å kaste pengene bort på kontantstøtte ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå