Gå til innhold

Hvor finner jeg LITEN stelleveske??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha sånn liten, søt en med plass til 2-3 bleier, våtservietter og kanskej et lite klesskift. Har sett dem på nettet en gang, men finner dem aldri i butikken. Vurderer kraftig å sette meg ved symaskina snart for å lage min egen!!!! Er så lei av den store stelleveska når vi bare skal trille til byen eller på besøk. Poden min trenger ikke stor mer enn bleier når vi er på slike småturer. Tror dem kan hete bleiemappe eller bleiepose eller noe slikt.

Forhåpentligvis vet noen om butikker hvor man fysisk kan gå inn å kjøpe en slik... hehe...Men nettbutikker er lov det også altså;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en liten en på barnas hus jeg.

Skrevet

jeg kjøpte min på H&M - ikke akkuratt slik stelleveskene ser ut, men kul var den og passa det jeg skulle ha oppi. Bleie,våtservietter,hånkle,body, kopp med grøtpuler osv ... :-)

Prøv der du også :)

Skrevet

Er det ikke bare å kjøpe hvilken som helst veske i den størrelsen du vil ha?

Stellebag har jo egentlig ingen spesialfunksjoner så sant den ikke skal henge på vogna på en bestemt måte.

Skrevet

Takker for svar:)

Likte veldig godt dem på Alexi... Og faktisk.. jeg har ikke tenkt på å kjøpe en "vanlig" veske. Kjempe lurt!!! Finnes jo masse å velge i der ute.. Jeg har rett og slett vært så enspora på at jeg skulle ha en liten stelleveske og ikke tenkt i de baner i det hele tatt. Takk, takk, takk:)

Skrevet

har du sett på www.ju-ju-be.com De har mange lekre små stellevesker og bleie mapper.

Har selv jujube besmall, den er perfekt for små turer, men er kanskje litt større enn det du tenker på. Men de har også slike små bleiemapper.

Skrevet

Se på smilegris.no, der var det noen som kaltes bleiepose el.l. Var slik at den kunne festes på vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...