Gå til innhold

dere som har født/skal føde i fredrikstad

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken avdelig var dere på/ skal dere velge og hvorfor?

jeg vet ikke om jeg vil på fødestua eller normalenheten. tenker at jeg vil se ann fødselen og prøve å holde ut så lenge jeg kan, men jeg aner jo ikke hva jeg går til og tenker at det kan være greit å ha muligheten til epidural. er det da stress å bli flytta fra fødestua til normalenheten? eller skal jeg da bare velge å være på normalenheten? Syns det virker så mye koseligere på fødestua.. Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på fødestua og stortrivdes der. Hadde overhodet ikke lyst på epidural, men etter som timene gikk, ble det bestemt at det måtte jeg bare. Blei sendt ned på B3, jordmoren fulgte med oss dit. En times tid etter fødselen fikk vi komme tilbake til fødestua, (Alle tingene våre stor der i mellomtiden.) og hadde resten av barseltiden der. Stor god dobbelseng og pappan var med oss hele tiden, dag og natt. Vi stor trivdes der. Var ikke noe pes å bli flyttet ned for å få epidural. Vi har ønsket oss til fødestua igjen og håper jeg slipper epidural denne gangen.

Skrevet

Jeg ønsker meg fødestua. Men, hadde et hasteks med forrige mann pga morkakeløsning i uke 35, så er stygt redd for at jeg MÅ på B3 :( Jeg blir vel sett på som risikosvangerskap nå da tenker jeg

Skrevet

tusen takk for svar!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...