stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 hehe.. Jeg har alltid den siden med store "hull" opp. Den ene svigerinna mi gjør det samme som meg, mens den andre smører på den "flate" siden:) Det er vel kanskje mest naturlig å smøre på den siden som er flat, men for meg blir det bare helt feil! hehe.. Hva gjør dere andre?
Kondis som en murstein Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Flate siden eller den siden uten frø ) Eller samler det seg smør/pålegg nedi hullene og det blir for mye, hehe...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Jeg har den siden som er enklest å smøre, opp. Dvs vanligvis den flate, eller den med minst frø på. Takler ikek når smøret eller pålegget legger seg nedi hullene i klumper *grøss*
Gjest Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Smører på den flate siden, elelr blir det jo umulig å få et gjevnt lag jo!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 4. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2008 haha... Er jeg den eneste som smører på "feil" side? Jeg bruker veldig lite smør, så derfor blir det nesten bare litt smør oppi hullene;) hehe.. Skraper liksom litt nedi hullene også, så de ikke skal bli helt overfylt:p Dersom jeg har f.eks leverpostei på så gjør det jo ingenting med litt ekstra pålegg i hullene;) haha.. Men som regel er det ost som gjelder på knekkebrød for min del! Tihi..
RachaelRay Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Den flate siden opp :-) Siden jeg må ha LITT smør.. hihi, og da funker det jo ikke med hullene opp ;-)
ToPrinsesser<3 Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Det var litt morsomt at du spurte om det, fordi samboeren min spiser det med "feil" side opp, dvs slik som du :-), og jeg spiser den "flate"siden opp. Jeg sa til ham her om dagen at han sikkert er den eneste som gjør det (alt jeg henger meg opp i...), men nå har jeg hørt om flere. ;-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. august 2008 #11 Skrevet 4. august 2008 Bruker ikke smør og har den ruglete siden opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå