storebror og junibaby=) Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 skal helst sitte ved oss og surve.Eller bare gjøre ting som ikke er lov.Sier han må gå å leke,og da er helvete løs,neeei,ikke leke osv osv.Hva gjør en med dette??veldig slitsomt:( 2,5 år.
hysterika Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Går han i barnehage? Det virker som han ikke har "lært å leke". Men han er jo liten da. Jenta mi likte aldri å leke alene sa hun var så liten, vi lekte sammen med henne. Jeg husker at jeg pleide å sette henne i gang med noe, for så å prøve å lure meg ut av rommet, men det gikk alltid max 2 min, så var hun i beina på meg igjen. Det er ikke alle som liker å være alene!
Sivalur Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Istedet for å kjefte når han kommer til dere (da gir du jo oppmerksomhet selv om den er negativ) må du rose - masse! - når han klarer å leke alene. Med en gang han har tatt en liten bil og kjørt en halv meter, gå bort og ros for at han er så flink å leke alene. Vil nok ta litt tid å snu trenden hos dere, så du bør være veldig obs på han, straks han oppfører seg som du vil (altså leker alene) - gå bort og ros. Kommer han bort og surver, ignorer ham istedet for å kjefte. tror jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå