Gå til innhold

Lekegrind eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som uvitende førstegangsmor er det mye å bruke pengene på. Mener du at lekegrind er noe man bør anskaffe seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna mine har elsker lekegrinden sin. En koselig og trygg plass å være. Et stort pluss for meg som kan gå på do uten barneflokken med meg:)

Skrevet

Jeg hadde det ikke til førstemann, men har det nå til andremann slik at hun får et sted å være i fred for storebroren...

Til førstemann klarte jeg meg helt fint uten, men hadde da også ikke akuratt verdens største leilighet...

Skrevet

Min mening: Nei. Gutten min ville ikke være der, den ble bare stående å bruke masse plass. Nå var verken min lille høyt, lavt, eller gjorde masse "ugang", så behovet for lekegrind var ikke der for vår del.

Skrevet

Vi hadde ikke lekegrind med første (som nå er fire) og kommer ikke til å anskaffe oss det med nr to, heller. Hun er nå 3.5 mnd. Har aldri sett poenget. Jeg klarer å gå på do uten lekegrind.

Skrevet

Synes ikke det er nødvendig når man bare har ett barn, men kan være greit å ha til nummer 2,3 osv dersom barna er tett i alder slik at den minste har et trygt sted å ligge. Om du barnesikrer huset/leiligheten din så er det egentlig ikke nødvendig med lekegrind i det hele tatt når man har babyer/små barn.

Skrevet

Har hatt 0 behov for det med førstemann her - kan jo bare sette han i sprinkelsenga om det er krise og du må på do eller noe.

Men nå kommer nr. 2, og storebror vil bare være 1,5 år - så jeg må nok ha en lekegrind for å beskytte lillesøster denne gangen :)

Skrevet

Nei, og kommer ikke til å ha det uansett på evt flere barn.

Skrevet

Utrolig fin til å rydde vekk leker i.. Lillemor lærte seg å reise seg opp etter sprinklene i grinden, så den var jo grei til det:)

Skrevet

Savnet det ikke til nr 1, men er veldig glad for å ha det til nr 2.

Skrevet

Vi har ikke brukt lekegrinda veldig mye til barna våre, men den har til tider vært god å ha, så jeg hadde nok valgt å kjøpe det.

Skrevet

vi hadde det ikke til nr 1. tenkte å skaffe det til nr 2 kom, men siden vi har ei reiseseng stående så kommer vi til å bruke den til det formålet. den vil jo ikke bli så masse brukt likevel

Gjest irismor
Skrevet

Brukte vår toppen 10 ganger, står nå i kjelleren og støver ned. Får vel slenge den ut på finn for salg snart.

Skrevet

Vi har hatt god bruk for den.

Greit å ha et trygt sted å ha barnet når man må på do eller gjøre andre ting.

Skrevet

hadde det ikke med nr en og kommer ikke til å kjøpe det inn nå heller...

og jeg hadde en gutt som var høyt og lavt...men han fant ikke på mer tull mens jeg var på do,hengte opp klær eller liknende...

nei,lekegrinn er bortkastet penger her i huset ihvertfall..tar bare opp unødvendig plass og samler unødvendig støv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...