Gjest Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 emilie er våken 2-2.5 time etter mat, så er hun trøtt... på formiddagen sover hun rundt 1 time og på ettermiddagen sover hun 2-3 timer, kommer ann på hvor trøtt hun er... så legger hun seg klokka 19 og sover til 07-08.00 dagen etter..
jente08ogspire:) Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg legger Natalie mellom 21.00 og 21.30 da sover hun ca 12 timer i strekk. Så er hun våken noen timer, så har hun en liten lur på ca 30 min i lekegrinda si, i 12 tiden. Mellom kl 14.00 og 14.30 legger jeg henne i senga så hun skal få hvile. Der kan hun ligge og sove et par timer. Mellom hvilen og til hun skal legge seg igjen sover hun som regel ca en time til. Hun er mye trøtt og virker som hun har et stort behov for søvn..... Men de trenger vel fremdeles mye søvn... Det med søvnen kan også variere litt fra dag til dag...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Når Jonas var på den alderen, en hel måned siden (pjuh, skal si tiden går fort) så sov 3 lurer om dagen, på alt fra 30 minutt til 2 timer. Ikke rutiner på hvor lenge, mer når han er trøtt. Men våken ca 2 timer mellom lurene, samme som nå....
Gjest Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Det varierer veldig. Men har to kortdupper på 30-60minutter og en lengre dupp på 1-2 timer. Hun er våken ca to timer mellom hver dupp. Hun legges kl20 om kvelden og står opp mellom kl08 og09 - hun spiser endel måltider om natta (mm), men det er kun mat og rett i senga igjen. Hun er forresten 4 mnd + 1 uke i dag.
Axus' girlfriend Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 hoff, jeg synes Oda sover mindre og mindre på dagtid. lurer på om hun skulle ha sovet enda mer når jeg leser deres innlegg? hun har sovet tre dupper på ca 30min i dag. det skal sies at hun nå faktisk sovner om kvelden klokka 1930 og sover til rundt klokka 8 på morgenen (spiser fortsatt mm på natten hver tredje time i senga). hun virker opplagt og i fin form, men det er hun nesten alltid - uansett hvor trett hun måtte være, hehe. sovner hun før jeg legger henne i vogna så kan øynene sprette opp og hun er lys våken - 1 min etter at hun sovnet.
ZZzZzzZ Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Martin sover ca 1 1/2 til sammen...fordelt på 3 dupper.. legger seg kl 19..står gjerne opp 0530...vært våken utallige ganger mellom der...
Ninemi Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Karoline sover 3-4 ganger pr dag (spørs når hun står opp). Sover 30-45 min om gangen. =) Hun legger seg ca.19.30 og står opp 0600-0800.
Bianca83 Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Min lille har en 3-4 dupper i løpet av dagen. Orker sjelden å være våken i mer enn 2 timer av gangen før hun må sove. Og hun blir fort sutrete, gnir seg i øynene når hun er trøtt, så det er ganske tydelig hun har behov for å sove. Som regel har hun et par dupper på en halvtime til time og kanskje en lenger på 1,5-2..som regel... Legger seg nå ca 19.30 på kvelden og står opp i 6-7 tiden. Som regel en amming mellom der..noen ganger to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå