januarbaby+maibaby Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Hun er 6,5 mnd og snur seg hele tiden i senga når vi har lagt henne, så vi må inn 100 ganger å snu henne tilbake, er en sånnen pose noe å ha? binder du den fast i senga, så di ikke kommer seg rundt? Vil jo ikke at hun skal ligge som i et fengsel heller??
Pysa Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 La ho bare ligge på magen. Når ho klarer å snu seg selv, er det ikke farlig.
Tredjemann på vei :D Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Å hvorfor får hun ikke snu seg slik hun vil om jeg tør spørre? Plages hun av det?
pandabjørn Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 hun er såpass stor jente nå at det gjør da ingen ting at hun ligger på magen det gjør jenta mi også (8mnd) og jeg gidder ikke å fly 100 ganger inn for å se eller snu jenta mi om natta......
Pysa Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 legg ho på sida, hvis det gjør at du føler deg tryggere, men dette er ikke noe du skal bruke hele natta di på :-)
januarbaby+maibaby Skrevet 4. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2008 Hadde hun bare sovnet sånn, men hun vil jo ikke legge seg ned slik.. Hun ligger å klager /gråter på strake armer til vi kommer inn å snur henne rungt, har prøvd å legge ned hodet hennes, for å vise henne at hun kan ligge på magen, men d vil hun ikke....
~sjiraff~ Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Da hadde jeg vurdert babysafe. Vi holdt med det samme på snuppa, bare at hun reiste seg og stod.. hun hylte, og skjønte ikke hvordan hun skulle komme seg ned igjen. Hver kveld og gjerne 1-2 ganger i løpet av natta. Kjøpte babysafepose med strikk under madrassen og vips så hadde vi 13 timers netter.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Hvorfor i alle dager må du snu henne da? Når de er så stor at de snur seg selv så er det ikke noen fare ved å ligge på magen heller. La nå ungen få ligge i fred, ikke stropp henen fast :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå