krish Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Noen andre som har opplevd å få sand og grus inn i kanalene på dekka? Har ikke lufthjul. Brukt til førstemann og har nå tatt vogna frem til andremann, men det bråker sånn med den grusen i hjula.....
Pirkeanonym Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Vogna vår knirker noe fælt, det høres ut som den er punktert. UTrolig irriterende. Samme lyd hos deg? Tenkte at jeg skulle innom butikken å se om de kan fikse det for meg:-)
maisel Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 jeg har lufthjul på vogna mi og er kjempe fornøyd med det. ikke hatt noen ubehageligheter
krish Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 Jeg vet ikke helt hva jeg skal sammenligne lyden med. Men det rasler i grus hele tiden. Først var det kun ett hjul, nå er det alle 4. Jeg har også tenkt å ta de med til butikken for å se om noe kan gjøres. Hadde ikke tenkt å kjøpe nye hjul ennå, men vet seriøst ikke om jeg orker å høre på den konstante raslingen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå