Gå til innhold

Når begynner barna deres etter ferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa begynte i dag, men der var det utrolig få barn. Ser ut til at flesteparten har ferie denne uka og en del også neste uke. Så tror jeg skal la snuppa få en rolig start. Korte dager og muligens fri nærmere helga. Sikkert ikke så gøy å være der med så få barn. Skal lufte temaet da hun kommer hjem :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde tidlig ferie i år, så mi jente var tilbake 30. juni. Få barn (sammenslåtte avdelinger) og midterste delen av juli var ingen av de vanlige lekekameratene hennes i bhg og da kjedet hun seg nok litt.

Skrevet

Me har ikkje fått plass før 8.september. Litt seint synes eg, men det er ikkje noko eg kan gjer med det. Dei vil ha så få barn som mulig på tilvenning per veke.

Skrevet

Jentene begynner i ny bhg neste torsdag. Så vi venter til da og sende de i bhg selv om vi har plass i den gammle...

Skal bare innom å hente klærene....

Skrevet

18 august starer de. Lucas har hatt ferie siden 1 juli, Mina har sin første dag i bhg den 18

Skrevet

Neste uke, etter 5 uker ferie. Tenkte å gå tur forbi bhg og hilse på over gjerdet i dag. Også kan vi ta rolig start til uka.

Skrevet

I morgen :) Men han skal begynne i bhg da, så vi starter tilvenning i morgen.

Skrevet

gutten min begynte i dag og da har han hatt ferie siden 30 juni :)

Skrevet

Mine barn begynne på onsdag. Jeg håper egentlig en del barn har ferie enda, for de skal begynne i en nyoppstartet bhg, så da er det greit om de ansatte får en rolig start også, så det ikke blie helt kaos med 70 nye unger :-)

Skrevet

I dag. De to eldste da, mini har fortsatt bare deltidsplass ut denne uken før han begynner for fult, så han begynner ikke igjen før i morgen. Synes også det var få i barnehagen i dag.

Skrevet

Ungene her har hatt fri fra 26.juni, men siden mannen måtte forskyve ferien sin blir de nok hjemme denne uken også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...