Gå til innhold

Til de sOm er i Uke 32 ---->hvOrdan har du det ?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spennde hvordan det *kryper *seg fremover ...

Hvordan er det dagsformen din ??

miin er : merker litt i bekken /kor rygg da jeg går mer enn vanlig ,kvalm til tider ,legg kramper ,litt hodepine innimellom ,str på mage har vokst masse i løpet av 3 uker,(små ting i forhold til mange ..men men )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnerene blir bare verre og verre for hver dag. Sliter med bekkenet hvis jeg ikke tar det helt med ro, får isjias nerva i klem når jeg ligger. SF målet har skutt i været. Er også småkvalm til tider. Og så sure oppstøt da... Er sykmeldt.

Skrevet

Jeg har og vært litt småkvalm i det siste. Hadde veldig smerter i bekkenet tidligere men det ser ut til å ha stabilisert seg litt nå (er sykemeldt). ellers er jeg mye trøtt, men i relativt god form.

Kjenner masse liv i magen :)

Skrevet

Jeg har d kjedelig...rett og slett, kjedelig!

Jeg begynner å bli så lei nå... lite kan man finne på, for man har nesten ingen energi! Opp om nettene av både det ene og d andre..er d ikke at man får et sjikkelig klø-angrep rett før man siiiger inn i drømmeland, så er d det at man må opp å tisse! eller så ligger man feil!

jeg synes d begynner å bli tungt, og d gleder meg jo bare sååååå masse at jeg kan "trøste" meg med, at d blir tyngre!

Jeg hater kroppen min naken, og blir rett og slett kvalm av den...derfor har jeg sluttet å se på den lenger...

Eneste jeg er sjikklig

er kjempekoselig med spark og bevegelser, så her koser jeg og min kjære oss med magen... men jeg skal være glad når d er over, og jeg har nurket armene mine, og kan jogge og få kroppen tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...