Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Hm...kan man virkelig miste uten å merke det??? Hvor lenge og mye kan man blø da ?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 En vanlig, kanskje noe sterkere mensen..... Mange som har mistet da uten å være klar over det!
Gjest Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Leste en gang at omtrent alle normale kvinner mister minst en gang i livet uten å være klar over det selv, det kommer bare som en vanlig mens, kanskje 1-2 dager forsinket og kanskje litt kraftigere og mer smertefull enn ellers. Jeg har mistet når jeg var 5 uker på vei en gang, hadde bare visst om at jeg var gravid i 4-5 dager og jeg merket forskjell, det var masse svart-aktige klumper og sinnsykt vondt i forhold til vanlig mens så det var helt klart anderledes for meg.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 ok...ja,ja... er over tiden med mens..og blør kraftig... mye rent blod..
smilan Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 En gan hadde jeg mens som kom for sent... Store menssmerter, masse blod, trodde faktisk det var blindtarmsbetennelse etter smerten å bedømme (gikk over etter noen timer) Det var dritvondt, det var en SA.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Lurer faktisk på om jeg kan ha hatt en SA.. Men kan også være helt normalt! Fikk mens igjen 166 dager etter at jeg egentlig skulle hatt den.. Da var den litt av og på noen dager før det plutselig ble mye blod og klumper.. Tilsammen varte det i nesten 2 uker, med all spotting før og etter. Kan jo være at kroppen ENDELIG bare skulle kvitte seg med alt, jeg har jo aldri hatt en positiv test.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 dro du til lege da eller skal man bare la de over av seg selv? Like ikke dra til lege her jeg bor, er så mange raringer,,.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå