Gjest Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 jeg er så glad, etter en lang telefonsamtale igår kveld så lot jeg han kom hjem igjen. han forsto hvor mye han hadde såret meg, og han har hatt en fryktelig helg. han ville komme før, men pga barna kunne han ikke. han ba om unnskyldning for alt han sa i sinne, og lover å aldri dra sånn igjen. jeg har sagt det vil ta litt tid for meg å stole på han igjen, og det respekterer han. så da vet jeg at dette vil komme i orden igjen:)) han har også skaffet et papir fra exen hvor det står at de er økonomisk ferdige med hverandre, og han vil at vi skal gifte oss.. jeg er litt redd for det akkurat nå, men med tiden så vil jeg nok det. jeg er så lykkelig nå, men skal fortsette med mine planer om å ta litt tak i mine egne issues og jobbe med det. håper formen er bra så du får dratt imorgen!! stooooooooooor klem og hjertlig takk for støtten i helgen!!
Mayken Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Åhhhh...så glad jeg ble nå Håper virkelig alt ordner seg til det beste, men bryllup går det kanskje an å vente litt med??....hehehe. jeg så akkurat nå at sambo har bestilt billeten til den 6.aug og ikke den 5. Men jeg får nok ikke dratt alikevel. Har akkurat ringt og meldt avbud på bryllupet til venninnen min, og i morgen ringer jeg og avbestiller flyturen. Sambo og snuppa begynner å kjøre hjemmover i morgen. Takler ikke "presset" ligger bare og kaster opp og kvalmestillende hjelper ikke. Har halsbrann uten like og får ikke sove selv om jeg snart stuper. Er nok best jeg bare holder meg hjemme:(
Gjest Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 hehe ja brylup skal absolutt vente, men hyggelig å se at han er så dedikert da. vi snakker mye nå, og han viser veldig tydelig at han er totalt innvolvert med meg og angrer på det som skjedde. så jeg begynner å kjenne at jeg kan bli trygg på han igjen. så kjedelig at du ikke får dratt...det må være utrolig tungt å være inn og ut av sykehuset. sliter selv med å holde på noe om dagen, men har jo endel ekstra kilo så ser ikke noe faretegn enda. jeg har hatt en fæl natt, holdt på å kaste opp mens jeg sov ?!?! brå våknet og måtte styrte inn på do.. er heller ikke i form i dag, men sitter å presser i meg noen annans biter og håper det hjelper på... nå skal jeg til en alternativ terapaut i sandefjord, så blir ikke på nett før i kveld, men ha en fin dag! håper du har fått sovet litt også! stoooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå