Gå til innhold

berømte slimproppen spm :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei , jeg var på do å skulle tisse, det sa pluttselig "plopp" neddi doskålen, reiste meg opp for å se hva det var, men jeg så ingenting, men da jeg tenker tilbake så urinen min ganske slimete/tykk og mørk/rødlig rustikk farget.. kan det være slimproppen som lå der ? har lest at den trenger ikke se ut som en propp i det heletatt. men da jeg hadde SA i høst kom den som en rund ball?

om det skulle no være slimproppen , så er det vell ikke så om å gjøre å ringe legen? er i uke 36.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh vær så snill å svar da noen ? nå har jeg løs mage , tisser heeeele tia og er litt uvell o kroppen . det gjør litt vondt nedentil av og til pluss at jeg har mens og rygg smerter ... samboern min hadde punktert det ene hjulet på bilen sins å han måtte ta min bil så jeg lurer på om jeg skal avente situasjonen ??

Skrevet

hei. Det samme skjedde med meg i går, helt normalt høres ut!

Skrevet

hva gjorde du da?

Skrevet

tok på meg et bind.s-p kan gå over flere dager , og det gjør den hos meg, det kommer litt og litt ut enda. ikkeno å bekymre seg over, betyr bare at det nærmer seg, eller det kan ta flere uker før fødsel.

Jeg har to dager til termin så jeg håper det nærmer seg her.

Fint å kjenne på kroppen at det sker noe.

Har ganske sterrke mensen smerter, i natt også..

Skrevet

Det er bare til å avvente situasjonen. Jeg har hatt det slik i flere dager da slimproppen har gått litt hver dag.. Men er du usikker hadde jeg ringt føden. Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite..

Skrevet

Glemte å si at hvis du er urolig så er det jo greit å ta en tlf til jordmor/lege.

Skrevet

Jeg opplevde også det forrige gang. Først kjente jeg en litt stikkende smerte i underlivet. Gikk på toalett for å se at alt var i orden, da ploppet det noe i do, det var slimproppen. Jeg kjente også litt murring, men det gikk over. Gikk enda over en uke uten at noe skjedde, ble strippet 3 ganger og måtte til slutt bli satt i gang pga. overtid. Så konklusjon, det kan mest sansynlig gå mange dager til uker, men for noen starter fødselen det første døgnet eller dagene etter at slimproppen er gått.

Går slimproppen veldig tidlig i svangerskapet danner det seg som oftest en ny.

Du trenger i alle fall ikke ¨å stresse, men har du ikke pakket bagen kand u jo begynne å tenke på den nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...