H&M pluss tre små Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Hei jenter!! I dag er jeg 6 dager på overtid. Vet det sikkert er flere som er enda mer over enn meg, men regner med at alle er enige om at dette er utrolig kjedelig. Skjønner ikke hvorfor det ikke kan skje noe snart!!!!!!!!!!! Litt frustrert, men sånn er det bare. Greit å få det ut her, hehe! Litt om meg: Hadde termin 29.juli og venter en liten gutt. Det er førstemann og vi gleder oss veldig. Har hatt en fint svangerskap bortsett fra bekkenlåsing som ble fikset av kiropraktor. Dette problemet har derimot dukket opp igjen nå på overtid, så er veldig lite mobil. Gjør ikke akkurat ventingen bedre. Men i dag skal jeg til kiroprator igjen, så krysser fingrene for at hun kan hjelpe:) Noen andre som glede meg med deres historie??
Mamma til to tette Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg er strengt tatt ikke på overtid, 1 dag hvis man regner menstermin (som jeg fødte på sist) eller 2 dager til ultermin. MEN jordmor og lege har prentet inn i meg at jeg ville føde før tiden og måtte være klar når som helst 3 uker før....nå lurer jeg på om det er mulig å saksøke noen? ,-) Grunnen til at de har mast om det er at jeg ikke gikk over tiden sist og det er kun 16 mnd siden forrige fødsel så da skal det liksom gå så kjapt og greit. Så jeg venter og venter. Har en gutt på 16 mnd som skal bli storebror til en jente. Ikke helt planlagt med den korte avstanden men vi gleder oss veldig. Vi ønsket oss inderlig 2 barn, brukte 4 år og 2 SA, gråt og stress på nr 1 og så kom nr 2 som lyn fra klar himmel. Så gjør vi oss "ferdig" med småbarnstiden på kort tid og får to barn som vil være nær i alder og ha mye glede av hverandre. Nå bare venter og venter vi, alt står klart så bare kom, lilejenten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå