lillegulletvårt=) Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Føler at jeg har belegg i munnen ,tenner osv..pusser tenner ofte ,men kan ikke se noe på tunge for.eks ...har føler jeg dårlig smak i munn/ånde . flere som har det ..er i uke 32 forresten ..vet jo aldri om det har noe å si da ..hehe
raggs Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Føler også at det er lenge siden jeg pusset tennene selv om jeg pusser godt og ofte (til tross for at jeg blør som bare det i tannkjøttet). Har dårlig ånde og særlig etter å ha sovet. Vet ikke hva dette skyldes, men er litt plagsomt og håper det har tenkt å gi seg når jeg får kroppen min for meg selv:-) Noen som har tips/råd til hva en kan gjøre for å forhindre dårlig ånde?
Gjest Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 samme her, er også i uke 32. Dette begynte i forrige uke for min del. Jeg bruker tanntråd og pusser godt, men dette kommer nok av at man har større trykk i magen som avgir gasser og evt sure oppstøt og slikt - tror jeg. Man kan bruke SB-12 mot dårlig ånde Jeg blør ikke fra tannkjøttet heldigvis (bruker tanntråd morgen og kveld) og masserer tannkjøttet hver gang jeg pusser. Pusser også kinn og tunge. Tror nok dette går over etter fødselen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå