Kokosnøtt Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg er i uke 21 og prøver hele tiden og kjenne liv, har vel innbilt meg at jeg kjenner noe, men jeg kjenner egentlig ingenting konkret.. Alle mammaer jeg kjenner spør meg hele tiden om jeg har kjent noe, og jeg har fått masse tips, f eks å legge seg på magen... Men jeg kjenner liksom ingenting da heller.. Blir nesten litt bekymret! Jeg vil ha sparking!!
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Hei! Jeg er en uke bak deg, men kjenner heller ingenting! Ikke en antydning engang!!! "Alle" skal klemme og klå på den magen og spørre meg om jeg kjenner spark! Men ingenting!!! :/ Var på ul på fredag, så det er fart der inne..er to stk tilogmed! Ønsker sånn at pappaen skal få kjenne og kanskje skjønne at det er noe der!...kanskje jeg vil skjønne det selv også! Men men, pipen blir vel en annen når vi sitter her med såre ribbebein og ikke får sove pga aktiviteten!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 I løpet av noen uker har nok dere begge to kjent noen gode spark, det kommer nok skal dere se:) Dersom man har morkaken foran kjenner man jo spark senere enn ellers, kansje det er grunnen til at du ikke har kjent noe enda?
leia81 venter gull nr3 Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 eller kansskje ungen(e) ligger med ansiktet inn mot ryggen,,, å da kjenner dere ikke no heller
Gjest Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Er i uke 21 jeg også og kjenner ingen verdens ting. Fikk beskjed på ultralyd i uke 18 om at morkaken ligger slik til at det ville ta 4-5 uker før jeg kjente noe. Den ligger liksom foran barnet og tar imot alle bevegelsene. Rart, siden babyen var kjempeaktiv på skjermen Men er vel bare å vente ...
Kokosnøtt Skrevet 4. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2008 Takk for svar, det er litt deilig at flere har det som meg! "Har du kjent noe"- spørsmålet er faktisk ganske irriterende. Alle sier liksom at gravide er så vakre, og folk synes det er så spennende å klappe på magen. Jeg kjenner meg bare tjokk jeg da! Men jeg har jo vært likedan selv, så jeg skal ikke klage så mye... Det mest irriterende jeg har hørt tror jeg er "oi, er du bare i femte måned! Da må du være ganske stor da!" Hallo!!! Magen er jo liten! Akkurat som om de har peiling som aldri har vært gravide selv. Haha, men hva skal man gjøre.. Får bare le, og vente på at man blir en hval med sparkende baby i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå