Trollkatt Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg har to barn, og det stemte ikke med noen av dem. Fikk motsatt kjønn på fødselskartet av det de ble. Så jeg tenker at nestemann også blir det motsatte av det kartet mener h*n blir
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Alle jeg har prøvd så langt har stemt, men det finnes mange forskjellige. Stemmer på gutten min og jenta i magen.
Chicka™ Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 *kapring av tråd* Jeanette_Aa: er du den samme som var her tidligere? Er du blitt graviiiid? Klem Chicka!!! Ps: Ingen av de kinesiske kartene stemte på meg sist!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 stemte på meg å ei jeg kjenner. stemte ikke på to andre... er vel bare at dem har fordelt prosents sjanse for å få gutt eller jente utover i årett, helt tilfeldig så klart... så trenger nok ikke å legge too much i d =)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 på de to kartene nå, skal jeg ha jente ifølge babyverden og gutt ifølge bim ;o) å så vidt jeg veit, skal vi ikke ha tvillinger...;o) så skal bli morsomt å se hva detta blir hehehe ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå