Gjest Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Tror sønnen min på 2 år skjønner at det nærmer seg, ja. Han skulle absolutt ligge i senga sammen med meg i går og han våknet og kjente etter at jeg var der hvert 5. min i hele natt. Jeg har sovet kanskje 2 timer totalt i natt fordi jeg våknet av at han klemte på meg hele tiden, lå klistret inntil meg (jeg holdt på å daue av varme)....hehe. Blir ks i morgen tidlig : )
Santi og gjengen Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Så søt han er da! Skjønner at det blir lite søvn av det, han ville vel ha en siste alene kos med mamma før han blir storebror. :-) Vil ønske deg lykke til med ks og baby, så spennende at svangerskapet snart er over. Lykke til!
Gjest Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Takk, takk : ) Masse lykke til til dere andre fødeklare her også. Skal bli deilig å få henne ut, noe jeg tror storebror mener også : )
Gjest Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Oi oi, så spennende!! Ønsker dere masse lykke til i morgen
rubin Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Lykke til!!! Kom tilbake til oss og fortell hvordan alt gikk da ))) Nyt siste dagen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå