mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Så får vi se hva en 7 års bryllupsdag bringer :-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Gratulerer med dagen!!! Det er jo et godt tegn at dere er lykkelige etter 7 år, det magiske tallet! Jeg tror at det er først etter 7 år at man kan si at man kjenner et annet menneske godt, at man har sett de andre sidene ved personen og med tanke på det at det kalles 7-års krisa, så er det fint å komme velberget gjennom:-) Ha en flott dag!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Nå ja, vi har jo vært sammen i 9 år:o) Så i den velkjente 7 års krisa, fikk vi baby, kjøpte tomt og satt i gang med å bygge hus vi da..... Og siden vi fortsatt er gift etter husbygging fra helvete, vel... da er det godt håp for oss:o)))
frøydis m/ 4 Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Gratulerer med bryllupsdag,- både baby og husbygging kan tære godt på ekteskapet, så tror det må være veldig godt håp for dere som har kommet dere så langt :-)))) Og hvordan skal dagen feires da?
allerhelstNorge Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Gratulerer så mye med dagen. Får iallefall håpe den bringer noe mer enn regnevær da ))))) Og siden babyer, husbygging etc er unnagjort blir de neste 7 årene helt HERLIGE!!!!
Gummelillan Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Gratulerer!!!! Håper dere har en kjempefin dag og koser dere ekstra i kveld ;-) Så ingen dibbing før i morgen, altså!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2008 He he, her sitter vi i hver vår sofa og stønner etter en deilig tre retters, hilsen min mann:o) Så da måtte jeg bare kikke innom da vet du. Velkommen hjem fra deilig ferie:o)
Gummelillan Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Okey da, da er det lov. Ha en fortreffelig kveld også i fortsettelsen begge to ;-)
Karomamma Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Grattis med dagen!!! Snill og flink mann du har da Og så bra at han fikk flyttet på møtet sitt den 15!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå