Gå til innhold

I dag har vi vært gift i 7 år:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så får vi se hva en 7 års bryllupsdag bringer :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen!!!

Det er jo et godt tegn at dere er lykkelige etter 7 år, det magiske tallet!

Jeg tror at det er først etter 7 år at man kan si at man kjenner et annet menneske godt, at man har sett de andre sidene ved personen og med tanke på det at det kalles 7-års krisa, så er det fint å komme velberget gjennom:-)

Ha en flott dag!

Skrevet

Nå ja, vi har jo vært sammen i 9 år:o)

Så i den velkjente 7 års krisa, fikk vi baby, kjøpte tomt og satt i gang med å bygge hus vi da.....

Og siden vi fortsatt er gift etter husbygging fra helvete, vel... da er det godt håp for oss:o)))

Skrevet

Gratulerer med bryllupsdag,- både baby og husbygging kan tære godt på ekteskapet, så tror det må være veldig godt håp for dere som har kommet dere så langt :-))))

Og hvordan skal dagen feires da?

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen. Får iallefall håpe den bringer noe mer enn regnevær da :))))))

Og siden babyer, husbygging etc er unnagjort blir de neste 7 årene helt HERLIGE!!!!

Skrevet

Gratulerer!!!!

Håper dere har en kjempefin dag og koser dere ekstra i kveld ;-) Så ingen dibbing før i morgen, altså!

Skrevet

He he, her sitter vi i hver vår sofa og stønner etter en deilig tre retters, hilsen min mann:o)

Så da måtte jeg bare kikke innom da vet du.

Velkommen hjem fra deilig ferie:o)

Skrevet

Gratulerer med bryllupsdagen!!!

Skrevet

Okey da, da er det lov. Ha en fortreffelig kveld også i fortsettelsen begge to ;-)

Skrevet

Grattis med dagen!!! Snill og flink mann du har da :)

Og så bra at han fikk flyttet på møtet sitt den 15!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...