Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Han bruker aldri bilbelte, og blir sur hvis jeg maser om det. I går toppet det seg da han hadde med mini på 10 mnd og lot henne få sove i bilstolen i en båt uten redningsvest. Jeg spurte om han hadde tatt på henne vest, da begynte han å skulle forsvare seg og sa at det var vest ombord, som han skulle ta på henne hvis det skjedde noe. Flere som har menn som oppfører seg som idioter i tenårene? Så kult å kjøre bil uten sikkerhetsbelte liksom.. Herregud!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Da er han skikkelig drittunge!! Hvor gammel er han?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 bilbelta hadde fått vært opp til han. Hadde foretrukket han brukte det, men han om det liksom MEN å tatt med ungen min i båt uten redningsvest, ja da hadde jeg mildt sagt blitt forbanna
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Får jo bøter om man blir tatt uten belte, så det er jo bare sinnsykt idiotisk (det er det uansett!!!) å ikke bruke belte!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Du bør spør ham hvorfor han tenker mer på seg selv enn på barnet?! For det å ikke ta på barnet en redningsvest er bare latskap. Barnet ditt fortjener en far som lever - ikke en som ikke gidder å ta på seg bilbeltet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå