Gå til innhold

til dere med flere barn med forskjellige fedre!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

OMG!!!! er dere helt korka?? vil dere ha heleflokken deres spredd utover hele norden dere eller?? skal ikke barna deres ha muligheten til å kjenne den følelsen av kjærlighet som man kun kan få til et helsøsken??

Syke, Syke mennesker!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid morsomt med falske profiler- det skal du ha!

Sjeldent noen på 17 år som er helt nye hopper inn på krangle (istedetfor anonym) og legger ut et innlegg av denne kaliberen..

Spørs om du klarer å erte på deg noen!

Skrevet

Ja, denne var litt vel "over the top".

Lykke til med å skaffe seg en "sokk med ungær" ;-p

Skrevet

En SOKK med ungær, VonDrei? Hva er det? Er det en sånn sokk man kan kjøpe på barnashus og putte alle ungene opp i?

:P

Skrevet

Spør Hi, Lissa -det er det hun har skrevet på profilen sin ;-)

Skrevet

missxxx:

Haha! x) det er vell opp til hver og en det om man vil ha barn med forskjellige fedre, det er alltid en grunn til det også.

det er ikke alltid forhold fungerer med barnefaren, så finner man seg en ny fyr, og ønsker et kjærlighetsbarn, det må da vær lov det. så visst man ikke kan være sammen med barnefaren livet ut, skal man da la vær å få barn`? er det du mener?

teit innlegg synes jeg!

Skrevet

hvis man har et barn fra før og ønsker seg et kjærlighets barn...

hva var den første da?

et uhell??

Skrevet

Hahaha! Ja jeg så det nå.

Skal aldri beskylde deg for å rase over tastaturet så bokstavene glipper igjen, Sjokkedorisei;-p

Skrevet

haha missxxx, den dagen du står med ett barn med en mann og det blir slutt mellom dere, hvordan skal du få til en "sokk med ungær" da, uten å måtte få barn med en annen?

jeg liker halvsøsknene like godt som helsøsknene mine:)

Skrevet

haha! bitter fordi du bare har halvsøsken som er spredd utover hele norden!?

Ta det mor di heller!

Skrevet

Say what..? *lermegihjel*

Skrevet

Et barn skiller ikke mellom hel og halsøsken, så det kan du bare ti still om, jeg har to halvsøsken og begge er kjempe glad i meg som er storesøsteren dems, de ser opp til meg og jeg er kjempe beskyttende ovenfor dem. Og en ting til, det er IKKE alltid man kan bli med BF pga vold, og andre problemer. Da går man videre med livet og om man er så heldig og får en ny sjanse til å stifte familie med en annen så gjør man det! Gud for et ondt menneske du er TS.

Skrevet

Nei, svart f.... altså!

JEG -skrivefeil?!

Nå må'rru jaggu gi rei!

Det er vel forbeholdt de "unge mødrene" er det ikke?

;-p

Skrevet

fostermor81: Nei, det var ikke det jeg mente, det jeg mente var ett uhell var

å møte den mannen som ikke var rett for deg alikvel. barn kan aldri bli uhell uansett hvem som er faren!

beklager for at jeg uttalte meg feil å for at du misforsto..

Skrevet

skjønte veldig godt hva du mente:)

men synes bare det er så morsomt at folk kaller noen barn for kjærlighetsbarn når de har flere..

for det virker jo som om de andre da bare var uhell!

skulle nok ha skrevet et smiletegn eller noe bak så noen skjønte jeg var ironisk på det:)

SORRY MAC:)

Skrevet

Uff... Du stiller oss 17 åringer, som faktisk har noe oppi hode, i et dårlig lys!

Skrevet

Okei. daså :) hehe

alle barn er jo selfølgelig kjærlighetsbarn ^^,

Skrevet

Det er nok du som er den syke her,er vel forskjellige grunner til at noen får barn med forskjellige fedre.

Selv har jeg barn med 3 forskjellige

1. mannen jeg var gift med døde ,vi fikk en sønn.

2.samboeren min ,begynte å bli voldelig mot sønn min og han reiste jeg ifra og han har jeg en datter med

3.er min nåværende samboer og vi har en sønn sammen .

Kall meg hore kall meg hva du vil.For det driter jeg i .Alle vet sitt eget,og det er bare tull at helsøsken er mere knytta til hverandre .For dem her er knytta til hverandre som bare det.

3.

2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...