Gå til innhold

Ser denne middagsplanen ok ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Passe variert, og ikke for usunn? Prøver igjen.. hehe.. den forrige jeg lagde ble knapt fulgt og var vel heller ikke særlig variert...

 

 

Salat og kalkun (rester fra middag hos svigers i dag)

Spinatsuppe

Pasta

Mosakka med salat og rundstykker

Mosakka med salat og rundstykker

Svinefilet (tynne) med råstekte poteter og salat

Kyllingfilet m/ris og salat

 

 

Grove fiskekaker m/revne gulerøtter og potet (egg.no)

Benløse fugler m/ kokt potet og salat (egg.no)

Kylling- og appelsinsalat (egg.no)

Tomatsuppe

Pasta

Taco

Sitronstekt kalkunfilet (egg.no)

 

 

Laksenuggets med dipp (godfisk.no)

Svinesnitzel m/potetmos og grønnsaker

Kylling cordon blue m/kokt potet (egg.no)

Fiskeburger med eplesalat (godfisk.no)

Biff m/bakepotet og asparges

(Jeg er borte lørdag og søndag)

 

 

 

 

Grønnsakssuppe

Kyllinfilet med italiensk pesto m/ris og salat (spar.no)

Elg karbonader m/koktepoteter og gulerøtter

Laks med eplepure (godfisk.no)

Kyllingvinger m/loff og salat

Taco

Svin Cordon Blue m/kokt potet og grønnsaker

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette pr dag ??? Altså de 6-7 rettene ??

Eller er det pr uke... skjønte ikke helt..

Ble sulten hvertfall : )

Skrevet

Man spiser vel ikke 7middager pr dag eller?? Iallefall gjør ikke vi det.

 

 

Jeg syntes det så veldig ok ut, har lagt den til i lista mi ;)

Skrevet

Pr dag ja.. Vi er litt rare og spiser gjerne 7 retters middager hver dag ;o)

 

 

Skrevet

Eneste innvendingen min er at det anbefales fisk 2 ganger i uken og det er ikke alltid du har der :o)

Skrevet

Jeg synes det var fisk, det anbefales vel minst 2 ganger i uka, på planen. Jeg synes også det var veldig lite annet enn salat på grønnsaksfronten.

Skrevet

Jeg vet, men det er betraktelig mer enn vi bruker å spise. Har aldri vært noe fiske menneske, men har bestemt meg for å begynne å prøve. Derfor det er litt sånn "jukse"fiskeretter på menyen også. Skal prøve mer og mer, men må jo begynne ett sted :o)

 

Målet var 2 retter med rødt kjøtt, 2 med hvitt kjøtt, 2 med fisk og ett vegetar. Men det ble ikke helt slik denne gangen. Men neste gang derimot hvis samboeren min ikke har dødd av sult etter denne mnd så får vi prøve.

Skrevet

Fler av rettene har faktisk grønnsaker som tilbehør uten at det står på planen. Ellers kan jeg vel si at jeg ikke er spes. glad i kokte grønnsaker og spiser heller masse salat med div. oppi :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...