Gå til innhold

mannfolk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sa til sambo i dag at i dag er dagen..tror jeg har eggløsning..

tror det ga han fullstending turnoff..han har vært skikkelig muggen i humøret i hele dag..og sex har ikke vært litt aktuelt..

virker som noe plager han..han har vært stille i hele dag..ikke tatt initiativ til samtale og svart kort og greit på det jeg spør om..

når jeg spør om noe plager han..så sier han at nei, det er ikke det..

men jeg ser at det er noe..

hadde dere slått dere til ro med at det ikke er noe som er i veien???

eller hadde dere fortsatt å mase??? han er jo ikke normal i oppførselen..ingen latter eller smil..bare helt rar og apatisk nesten..

han gikk å la seg kjempetidlig og..

jeg føler det er noe..hvordan takler dere deres sambo/kjæreste når det er sånn..???

mannfolk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lett å si, mannfolk er noen rare dyr. Men første tanken som slo meg: Kanskje han ikke vil ha barn?

Skrevet

saken er den at jeg en god stund maste på han om dette med barn og så..men han var ikke klar ennå sa han..så jeg slo meg til ro med det..er ung ennå..men så kom han plutselig til meg og sa han ville at jeg skulle slutte med pillen og at vi skulle prøve å bli gravid..og jeg var overlykkelig..

var gravid etter 2 forsøk, men mista i 9 uke..

etter SAen så sa han at når du blir gravid igjen så må du ta det mer med ro..(har tung jobb) kanskje sykemelde deg..fordi han mente jeg var så sliten hele tiden..orket bare jobben og så sov jeg omtrent resten av døgnet..

og jeg trodde vi var enig om at vi hvertfall skulle prøve igjen med en gang..har spurt han en gang før når han fikk en sånn bye..om det var dette med barn som plaget han..det var ikke det sa han..den gangen..

men jeg er redd han er redd for å såre meg..ved å si at han vil vente...siden han har sagt han vil...skjønner du???

ja, det kommer jo til å såre meg å høre han si det..men det er bedre han sier det enn at jeg skal gå her å lure på hva jeg gjør galt..

Skrevet

Spør han om han er usikker i forhold til dette med barn. Om han allikevel vil vente. Om det ikke er det som er årsaken, så kanskje han forteller deg det da? Jeg er veldig for ærlighet i forholdet, så ville nok ikke gitt meg så lett:)

Skrevet

Skjønner. men snakk med han, ikke gi deg. Slik er det ikke godt å gå for deg heller da. Mulig han tenker på det å miste barnet da. At det kanskje har gått innpå han veldig. umulig å si, men snakk med han.

Lykke til, klem

Skrevet

takk for svar:) prøver å snakke med han i kveld..når han kommer fra jobb..håper jeg får noen svar da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...