Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Og jeg blir 45 år. Har en liten gutt på 2,5 år fra før. Hadde problemer å bli gravid, men pluttelig i 40 årene skjer det. Men nå vet jeg ikke om jeg vil ha flere. Jeg er imot abort, og jeg vet jo jeg klarer oppgaven med to barn, men hva med alderen min, og barnet? åå jeg er så utrolig fortvilt, har ikke testet enda, men jeg kjenner igjen tegnene fra sist. Dette er jaggu ikke lett. Tanken på abort gjør meg jo gal egentlig.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Stikk en flaske finlandia oppi der, minker innholdet er det garantert noen der inne!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Skal tro du har drukket opp den flasken. Var ikke hvordan jeg skulle finne ut, om det var noen der jeg spurte om!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Først og fremst:: Gratulerer! Du vet, du angrer ikke på de barna du får. Du er 45 - det er ingen alder nå for tiden. Jeg er 41 og har en 3 åring og en 2 åring. Barna holde meg ung :-) Og inni meg føler jeg meg ikke eldre enn da jeg var 30 - fysisk er jeg i bedre form. Om du leser på +35 så ser du at mange over 40 ønsker seg barn. På barnimagen.com kan du også sitikke innom 'Gravid i moden alder' - selv om moden knappes passer på mor min. Det er i alle fall ikke sånn jeg ser megselv :-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Takk:) Jeg flker meg ikke gammel, langt fra. Og gutten min er noe av det beste som har hendt meg. Og om jeg virkelig er gravid (noe jeg er sikker på) vil jeg veldig gjerne ha det. men tanken var liksom 45 år og hva med barnet liksom. Hva om det er noe galt med barnet, hva da med den jeg har fra før. Nei huff dette vil jeg helst ikke tenke på. Var bare godt å få sagt det, vil ikke prate med familien før jeg er helt sikker på at jeg er gravid.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Er jo ikke nødvendigvis slik at 45 = barn med kromosomfeil :-) (om det var det du tenkte på) Du tar klart en duotest og så bestemmer du deg derfra om den skulle vise et uønsket resultat. Det blir jo perfekt aldesforskjell mellom dine :-) (Kjenner at jeg gleder meg mye på dine vegne - hhåber du får gledet deg litt du også:-) Mine kom litt vel tett - (14 måneder i mellom) men det har vært helt fantastisk hele veien. Lykke til og stor klem fra meg!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Takk for svar:) Var det jeg tenkte på ja, men har jo en frisk gutt fra før, og alle snakket om kromosomfeil da jeg skulle ha han. Men jeg nektet å ta prøver for å finne det ut. Barnet skulle jeg ha. Vet du jeg gleder meg jeg også, det kjenner jeg. Tusen takk for gode ord fra deg. Jeg skjønner det har vært fantastisk hele veien med dine. Unger er virkelig herlige. Takk til deg og stor klem tilbake til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå