~sjiraff~ Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jeg må definitivt fornye meg litt på kjøkkenet. Har en ekstremt kresen mann (i mine øyne) så kan ikke ta helt av, men kjøre litt safe. Vi spiser altfor mye rødt kjøtt, og for å unngå det må jeg variere kyllingmenyene mere og finne gode vegetar retter som ikke er for fancye, jeg er ikke av typen som bruker halve formiddagen på å lage/planlegge middag.
iznogood Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Jeg er en fiskespiser - veldig ofte i dagbladet (på nett) har de kjempegode oppskrifter på fiskemiddager. Er jo veldig kjedelig å spise laks, ørret og kokt torsk dag ut og dag inn.... :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Ser av og til oppskrifter som ser ok ut på matprat.no f.eks. Eller om vi spiser noe godt ute, så kanskje man prøver å lage det eller noe lignende hjemme. Jeg er skikkelig håpløs for jeg klarer ikke oppskrifter. Jeg bare inspireres av de.
Grigri m/3 gutter Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Jeg syns den oppskriftdelen av aftenposten på nett er helt super, der finner jeg stadig retter jeg blir fristet av!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Jeg bruker sjelden oppskrifter når jeg lager mat, så inspirasjonen min lager min egen variant av noe jeg har lest om eller smakt hos andre/på restaurant. Kjempegod kyllingvariant jeg testet for en tid tilbake var å steke kyllingfileter i folie med masse sitron og pepper tror jeg det var, hadde ris, salat og karrisaus til. Samme funker også med rosa fisk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå