Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 å filme når vi har sex, men jeg tør ikke spørre mannen min. Han er så innmari konservativ og ikke så fri som meg. Klarer nesten ikke å si noe frekt når vi holder på en gang. Hvordan skal jeg gå frem og spørre ham a? Er det mange som har gjort dette?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Haha, en av mine store drømmer... ikke "in real life", men tanken tenner meg voldsomt!! D er bare å spørre, du får enten ja eller nei..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Du omtaler ham som "mannen din", så da antar jeg det er meningen at dette er den personen du skal ha sex med resten av livet? Ingen andre? Din absolutt siste sexpartner? Da er det *viktig* at den delen av samlivet er særs åpent! Du får ikke sjansen med noen annen siden, så du er nødt til å leve ut seksualiteten din med mannen din. I den grad det er mulig, i alle fall. Én ting er hvis han ikke er komfortabel med diverse seksuelle krumspring, men du skylder ham såpass at du lar ham få sjansen til å tilfredsstille deg på den måten du ønsker. Så, da er det jo bare å snakke med ham, da? Spør en gang det er rolig rundt dere, forbered deg på hva du skal si og hva du skal si hvis han reagerer på den ene eller andre måten. Hva med: "Du, jeg har så lyst til å snakke med deg om noe som jeg synes er flaut og vanskelig, og jeg er redd for hvordan du vil reagere. Det gjelder sex. Hva pleier du å fantasere om? Har du noen gang hatt lyst til å ta bilder eller filme det vi gjør?" Så får du jo bare se an hvordan det går. Som oftest er det kanskje mest spenning i å vite at sexakten blir filmet? Og det er kanskje ikke så veldig spennende å se på fuilmen etterpå? Mannen min var svært konservativ på dette området da vi ble sammen. Han har jammen tødd opp de siste tre årene, det skal være sikkert! Han var tidligere i et forhold der sex var begrenset til 5-6 omganger i året, og da under dyna, i misjonærstilling med lyset av. Og så traff han meg. Vi har vidt forskjelllig erfaringsgrunnlag, så det har tatt litt tid å bl.a. enes om og finne fram til en hyppighet som passer for oss begge. Da jeg var gravid forrige gang, tok vi bilder av meg og magen i undertøyet noen ganger. Det var da han fant ut at han ble regelrett kåt av det, og vi endte opp med vill sex hver gang. Det igjen gjorde at han løsnet opp litt, så da jeg senere spurte om han kunne tenke seg å filme oss en gang, ble han med på det. Fortsatt litt tilbakeholden, men han ble med. Det er jo litt flaut sånn med en gang, men hvis begge er enige om at det er litt flaut, kan man jo le litt av det "gærne" man gjør sammen, og så går det over Ønsker dere masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Det er vel ikke noe han sier nei til vel??? Det er jo ganske normalt med en slik film gjemt i skapet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå