Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

junior er nå snart 14 mnd, og kan fortsatt ikke gå... er han sen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke sen. Beveger han seg på andre måter da (krabbing osv)?

Skrevet

13-14 mnd er visst gjennomsnittet for å begynne å gå, alt fra 9-18 mnd er helt normalt så sønnen din er ikke sen. Mine har vært helt normale de også, 13 mnd, 10 mnd og 11 mnd.

Skrevet

Det varierer så veldig, gutten min begynte å gå da han var 13 1/2 mnd.

Skrevet

HI her. takk for svar:) han krabber, går rundt bordet, og da holder han seg med en arm, hvis han vil ha tak i noe med den andre armen. går når vi holder han i armene, men er litt ustødig. men det kommer vel snart:)

Skrevet

Minstejenta mi begynte å gå 3 dager før hun ble 17 mnd:) Når hun gikk over stuegulvet første gangen fikk hun nesten latterkrampe. Hun lo og lo:)

Storebroren var 13,5 mnd.

Skrevet

gutten min begynte å slippe seg fra bord og andre ting dagen før han ble ett år....

men jeg sier at han begynte å gå da han var 13 mnd fordi det var da han sluttet å krabbe....

17.mai var siste dagen han krabbet faktisk... hehe;)

Skrevet

Storebror begynte da han var 13 mnd og lillebror begynte da han var 15 1/2 mnd. for snart 3 uker siden ;)

Skrevet

elstemann var 12.5 mnd.....andremann var 14 mnd....vil ikkje sei at han er sein nei...dette er svært individuelt....

Niesa mi var 18 mnd når ho slepte seg

Skrevet

Snuppa mi begynte å gå når hun var 13 mnd, nå er hun 22 mnd og løper istede for å gå haha

Skrevet

Min første var 16 måneder og min andre var 11 måneder.

Skrevet

Jenta vår var 15 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...