Gå til innhold

Har du noen gang glemt barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=198247

Denne historien er jo litt "hjemme alene" preget. Må ha vært en grusom følelse da man skjønner hav som har skjedd.

Jeg glemte junior i bilstolen fullt påkledd da han var halvannen mnd. Han satt der i sikkert 15-20 minutter før min samboer kom opp trappen og så han, og minnet meg pent på at nå hadde jeg faktisk TO barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men foreldrene mine glemte meg på en rasteplass i Telemark en gang. Hadde vært i skogen og tisset, og kommer ut fra trærne og ser den grønne stasjonsvognen vår forsvinne rundt en sving.

Var ca 8 år, og det tok over 10 min før de kom på at jeg ikke var med, husker jeg var driitsur da de kom tilbake;-0!

Skrevet

Herregud, stakkars foreldre..!!!

Jeg har ikke glemt de igjen på denne måten, men da vi var på lekeland for noen uker siden, gikk jeg ut for å sitte litt i sola, og tok med meg minsten som sov i vogna.

Etterpå gikk jeg inn igjen, og det gikk nesten ti minutter før jeg kom på at minsten fortsatt lå i vogna på parkeringsplassen. Det føltes fælt...

Skrevet

Var snillt av samboeren din da sjiraff å si det så pent ;o) *ler*

Jeg har heldigvis ikke glemt tuppa ennå, men hun er jo bare 20 mnder ennå så en vet jo aldri. *bank i bordet og håper ikke*

Skrevet

Jeg har glemt min =P

Han var hos besteforeldrene mens jeg var på ikea en tur,skulle hente han på vei hjem... Jeg kom hjem,pakket ut det jeg hadde kjøpt og sullet litt i huset før jeg kom på at oi, jeg har en baby og jeg gitt =P

Skrevet

Hehe.....en gang glemte jeg nesten å hente guttungen i barnehagen da han var 4år....jeg handla....jeg gikk hjem i mine egne tanker fra butikken og satte fra meg varene på kjøkkenet....sto der å funderte og plutselig: HVOR ER UNGEN??? Hdde glemt å gå innom barnehagen på veien hjem...hehe....jogga avgårde for å hente ham å rakk det akkurat 5 min før de skulle stenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...