~sjiraff~ Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=198247 Denne historien er jo litt "hjemme alene" preget. Må ha vært en grusom følelse da man skjønner hav som har skjedd. Jeg glemte junior i bilstolen fullt påkledd da han var halvannen mnd. Han satt der i sikkert 15-20 minutter før min samboer kom opp trappen og så han, og minnet meg pent på at nå hadde jeg faktisk TO barn...
OsloMor Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Nei, men foreldrene mine glemte meg på en rasteplass i Telemark en gang. Hadde vært i skogen og tisset, og kommer ut fra trærne og ser den grønne stasjonsvognen vår forsvinne rundt en sving. Var ca 8 år, og det tok over 10 min før de kom på at jeg ikke var med, husker jeg var driitsur da de kom tilbake;-0!
Opp og ned er like langt Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Herregud, stakkars foreldre..!!! Jeg har ikke glemt de igjen på denne måten, men da vi var på lekeland for noen uker siden, gikk jeg ut for å sitte litt i sola, og tok med meg minsten som sov i vogna. Etterpå gikk jeg inn igjen, og det gikk nesten ti minutter før jeg kom på at minsten fortsatt lå i vogna på parkeringsplassen. Det føltes fælt...
Banshee Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Var snillt av samboeren din da sjiraff å si det så pent ;o) *ler* Jeg har heldigvis ikke glemt tuppa ennå, men hun er jo bare 20 mnder ennå så en vet jo aldri. *bank i bordet og håper ikke*
Ioren Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Jeg har glemt min =P Han var hos besteforeldrene mens jeg var på ikea en tur,skulle hente han på vei hjem... Jeg kom hjem,pakket ut det jeg hadde kjøpt og sullet litt i huset før jeg kom på at oi, jeg har en baby og jeg gitt =P
Gjest Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Hehe.....en gang glemte jeg nesten å hente guttungen i barnehagen da han var 4år....jeg handla....jeg gikk hjem i mine egne tanker fra butikken og satte fra meg varene på kjøkkenet....sto der å funderte og plutselig: HVOR ER UNGEN??? Hdde glemt å gå innom barnehagen på veien hjem...hehe....jogga avgårde for å hente ham å rakk det akkurat 5 min før de skulle stenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå