Gå til innhold

trenger jeg å nattavvenne når.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hun sover fra 20 til 6 og får mat, og sover til 9 igjen? eller blir det for lenge uten mat???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nattavvenne?Du trenger ikke avvenne noe hun ikke er vant til hehe!!:=)

Hvor gml er hun?legger hun fint seg?Har du godt med melk?

Skrevet

får mme, er snart 7 mnd. legger veldig godt på seg. men vet ikke om hun våkner på gammel vane, ellr fordi hun er sulten. får grøt og middag

Skrevet

kaller du kl.6 natta?men hun sover jo helt fra hun legger seg til morgenen jo!!!

Skrevet

Ja det er kjempe bra...min gutt på 7 mnd får mat 2-3 ganger i løpet av natta,jeg syns det er greit jeg.Holder produksjonen oppe+da vet jeg han får i seg godt med væske.Han drikker ikke så mye på dagen.Min legger også veldig godt på seg men jeg syns han skal få pupp når han vil fortsatt.

Skrevet

åhh ok jeg leste feil...du gir mme.Jeg hadde gitt henne flaske kl 6 og grøt kl 9:=)

Skrevet

hun våkner aldri å skriker liksom, ligger bare å pludrer for seg selv, så virker som om hun våkner av vane.

takk for svar!

HI

Skrevet

Har du prøvd å bare la henne ligge og pludre for seg selv, uten å ta henne opp? Kanskje hun sovner igjen.

Skrevet

Nattavvennne? Hva skal du avvenne med? Barnet sover jo hele natten allerede. Når klokken er 6 er det morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...