Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 ...hun sover fra 20 til 6 og får mat, og sover til 9 igjen? eller blir det for lenge uten mat???
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Nattavvenne?Du trenger ikke avvenne noe hun ikke er vant til hehe!!:=) Hvor gml er hun?legger hun fint seg?Har du godt med melk?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 får mme, er snart 7 mnd. legger veldig godt på seg. men vet ikke om hun våkner på gammel vane, ellr fordi hun er sulten. får grøt og middag
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 kaller du kl.6 natta?men hun sover jo helt fra hun legger seg til morgenen jo!!!
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Ja det er kjempe bra...min gutt på 7 mnd får mat 2-3 ganger i løpet av natta,jeg syns det er greit jeg.Holder produksjonen oppe+da vet jeg han får i seg godt med væske.Han drikker ikke så mye på dagen.Min legger også veldig godt på seg men jeg syns han skal få pupp når han vil fortsatt.
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 åhh ok jeg leste feil...du gir mme.Jeg hadde gitt henne flaske kl 6 og grøt kl 9:=)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 hun våkner aldri å skriker liksom, ligger bare å pludrer for seg selv, så virker som om hun våkner av vane. takk for svar! HI
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Har du prøvd å bare la henne ligge og pludre for seg selv, uten å ta henne opp? Kanskje hun sovner igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Nattavvennne? Hva skal du avvenne med? Barnet sover jo hele natten allerede. Når klokken er 6 er det morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå