Gå til innhold

Har to. Ønsker tre?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to på 4 og 6. Har diskutert om vi skal ha en til, men ikke vært aktuelt siste to år pga studier. Jeg vil egentlig ha en til, selv om jeg ærlig skal innrømme at det innimellom er slitsomt nok med de to vi har. Mannen min er usikker, og heller nok mot nei.

 

Synes det er vanskelig. Vi kan ikke vente mange år på å bestemme oss heller, føler litt at det er nå eller aldri...

 

Noen råd?

Noen med tre barn her? Er det dobbelt så mye jobb som to?

 

Jeg har akkurat fått ny jobb også, mao ikke så lurt å bli gravid med en gang, jeg har ønska meg denne jobben, ikke så lett og få og det er bare et engasjement i ett år foreløpig.

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo kombinere barn og jobb, og la han ta mesteparten av permisjonstiden? er jo bra både for far og barn det, og så kan du jobbe om du føler du klarer det;)

  • 1 måned senere...
Skrevet

Hei

Mannen min og jeg har 2 herlige barn, 4 år og 15 måneder. Jeg klarer ikke helt å legge fra meg tanke om et barn til... Det har derimot min mann gjort! Hvordan bli enige?

I forhold til ditt innlegg så tror jeg at ting løser seg i forhold til jobb osv. Når man tenker etter så passer det egentlig aldri å få barn, men så går det fint allikevel :)

  • 9 måneder senere...
Skrevet

Nå, snart 1 år etter første innlegg, har vi fortsatt ikke fått eller planlagt nummer tre. Mannen min vil ikke. Jeg må bare akseptere det.

 

Også litt tungt i forholdet føler jeg. Føler at vi er blitt mer venner enn kjærester/ektefeller. Trist, intimiteten mangler.

 

Begynner å innse at det ikke blir mer enn to på meg. Men bevares, jeg er jo heldig som har to tross alt.

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...