Gå til innhold

Hva koster Playstation 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva koster spillene?

Noen som vet når Playstation 3 kom, og når det evt. er ventet at det kommer ny playstation?

Jada, jeg er grønn...Totalt utenfor mitt interessefelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS3 kom til Norge på vårparten i fjor. Np koster vel 40 GB ca 4000 kr, men snart kommer 80 GB og siden den ikke skal koste mer hadde jeg ventet med å kjøpe. Det er så vidt jeg vet ingen planer om noen ny PS konsoll. Spillene koster fra 399-599 fullpris. Men nå begynner snart platinumversjonene og de kommer vel til å ligge på 299.

Og ja, min samboer er overgjennomsnittet intr.

Skrevet

Er den nye 80 gig'en bakover kompitabel?

Skrevet

Vet du når 80GB kommer,sjiraff?

Skrevet

Med ps2 spill mener du? Den skal såvidt jeg vet være lik 40 GB bare med mer minne. Altså ikke lik 60 GB, som jeg ikke skjønner hvorfor de ikke lager fler av?!

Skrevet

Min samboer sier august, men han er litt usikker. Men ikke lenge til hvertfall, den er på markedet i USA allerede.

Skrevet

Nei, de sluttet visst å lage den.. Folk klagde på at den var så dyr, så da kom de med en "strippet" utgave (40 gig). Men den (60 gig) kommer vel sikkert tilbake den også, de må jo gjøre ørsmå forandringer hele tida for å virkelig "tømme" markedet.

Skrevet

Thanx:-)

Det er til en bursdag i slutten av september i så fall, så det bør kanskje gå bra da?

Hva koster den forresten i USA? Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...