Gå til innhold

Har to. Ønsker tre?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to på 4 og 6. Har diskutert om vi skal ha en til, men ikke vært aktuelt siste to år pga studier. Jeg vil egentlig ha en til, selv om jeg ærlig skal innrømme at det innimellom er slitsomt nok med de to vi har. Mannen min er usikker, og heller nok mot nei.

 

Synes det er vanskelig. Vi kan ikke vente mange år på å bestemme oss heller, føler litt at det er nå eller aldri...

 

Noen råd?

Noen med tre barn her? Er det dobbelt så mye jobb som to?

 

Jeg har akkurat fått ny jobb også, mao ikke så lurt å bli gravid med en gang, jeg har ønska meg denne jobben, ikke så lett og få og det er bare et engasjement i ett år foreløpig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...