Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 ... kan det være forsinka mens... har prøvd bli gravide og trodde det var klaff nå(kanskje 3 uker+ på vei..), og i dag blør jeg mye rent blod....
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 kanskje du mista?det skjer oftere enn man tror,så mange som 80%av oss har mista uten at vi merka det...jeg merka min da...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Hvem vet, det er liksom mer friskt blod enn hva jeg normalt har med mens....
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 jeg er ingen ekspert,men det kan høres ut som om du har mista.men prøv igjen,du vet iallefall at du kan bli gravid!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Hva, er det sant? 80% som mister uten at man merker noen ting...? Hmm, ved ett par tilfeller av mens har det kommet ut en slik "hudfelle". Hatt det to ganger, senest denne mens. Kom ut da jeg byttet tampong... Har ikke hatt noen smerter, men mensen var forsinket.... Hmmm, beklager detaljer men bare slo meg da du fortale om 80% som ikke merker at man mister...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå