lillebror er " forsinket" Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 klaerna til gubben?? Det gjor jeg. Elsker aa daffe runt i store skjorter paa kvelden. Godt lukter de ogsaa :-)
Mille** Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Nei, hender jeg låner morgenkåpen hans eneste. )
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Ja, både skjortene å buksene =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Ja litt av og til. Særlig t.shorter. Særlig nå når jeg er gravid tar jeg han sine gensre og sløver i her hjemme. Og får jo ikke på meg mine egne jakker så da er hans greie å ha:)
metaMORfose Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 De gamle t-skjortene hans bruker jeg som kluter. Ellers hender det at jeg låner en tykk genser i ny og ne. Stort sett får han ha tøyet sitt i fred! )
konvall Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Nei, det gjør jeg aldri. Men, jeg har "arvet" endel t-skjorter som han aldri har brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå