Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Vært hjemme utenom en uke da var vi i sverige=) Vi har koset oss=)
lillebror er " forsinket" Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jeg aa lillebror har vert en tur i norge. Var i barndaap, og saa maate jeg jo vise fram lillebror :-) Eller saa har vi bare vert hjemme. Badet masse og kost oss i solen.-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Vi ha vært en uke i Danmark, og to netter i Kr.sand.. Så vi ha kost oss masse i sommer, og sønnen ha hatt det helt topp.. Utenom å være med oss foreldre på ferie, så ha han vært på hyttetur med sine besteforeldre, og på Hunderfossen og badeland med sin tante og onkel.
katta og co Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Siden jeg begynte i ny jobb nå i januar, så måtte jeg jobbe hele sommeren:( Men mann og barn har vært i nord-norge i 14 dager. Så dro vi til Stavanger en tur der jeg fikk være med:-) og så avsluttet de med hyttetur her på østlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå