Gå til innhold

Hvorfor selges ikke disse "ferdig-vellingene" i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i Sverige i dag,hamstra en hel haug!! Særlig den god natt-vellingen funker jo bra. Men hvorfor kan vi ikke ha slikt i Norge også? Det er jo heeelt genialt!! Eller er norske babyer annerledes enn de svenske? Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun får velling den første flaska om natten,da sover hun myyyye lengre... Hun får grøt i på dagtid og på kvelden

Skrevet

Dytter denne jeg,i håp om fornuftig svar! :-)

Skrevet

Det er jo bare å lage av mme og en spiseskje grøt, trenger jo ikke ferdig blandet...?

Skrevet

Det er ikke samme sak. I de ferdige ser du ikke "grøtflakene" i det hele tatt, de er på en måte "sprengt" inn i melken så det kan drikkes av en helt vanlig tåteflaske uten større hull!

Skrevet

Du har jo forsåvidt fått se mye av grunnen i svarene her da. Det er ikke marked for det i Norge, norske mammaer lager egen velling hvis de i det hele tatt bruker det. Selv brukte jeg mye velling og kjøpte i Sverige der de bruker velling mye mer :)

Skrevet

Vi vil også ha velling!!

Skjønner ikke greia med den grøt-fetishen som er i Norge. ALLE maser om å gi grøt til barna, what´s the deal med det?!

Mine barn har ikke likt grøt, så de har ikke fått det. Men velling har de likt, nå har de heldigvis fått en velling blanding i Norge så den i butikken forrige gang vi var og kjøpte babymat. Den svenske er bedre da, så synd at de ikke har den i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...