Labambie Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Var i Sverige i dag,hamstra en hel haug!! Særlig den god natt-vellingen funker jo bra. Men hvorfor kan vi ikke ha slikt i Norge også? Det er jo heeelt genialt!! Eller er norske babyer annerledes enn de svenske? Hehe
Labambie Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 Hun får velling den første flaska om natten,da sover hun myyyye lengre... Hun får grøt i på dagtid og på kvelden
Labambie Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 Dytter denne jeg,i håp om fornuftig svar! :-)
Gjest Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Det er jo bare å lage av mme og en spiseskje grøt, trenger jo ikke ferdig blandet...?
Labambie Skrevet 4. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2008 Det er ikke samme sak. I de ferdige ser du ikke "grøtflakene" i det hele tatt, de er på en måte "sprengt" inn i melken så det kan drikkes av en helt vanlig tåteflaske uten større hull!
Gjest Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Du har jo forsåvidt fått se mye av grunnen i svarene her da. Det er ikke marked for det i Norge, norske mammaer lager egen velling hvis de i det hele tatt bruker det. Selv brukte jeg mye velling og kjøpte i Sverige der de bruker velling mye mer
Den lille prinsesse Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Vi vil også ha velling!! Skjønner ikke greia med den grøt-fetishen som er i Norge. ALLE maser om å gi grøt til barna, what´s the deal med det?! Mine barn har ikke likt grøt, så de har ikke fått det. Men velling har de likt, nå har de heldigvis fått en velling blanding i Norge så den i butikken forrige gang vi var og kjøpte babymat. Den svenske er bedre da, så synd at de ikke har den i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå