Gulljnta Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Er dette farlig? Er sykemeldt for kynnere nå (bare 14 dager), og syns de har blitt vondere i det siste. Nå tenkte jeg at jeg skulle skrive ned hvor ofte de kom og nå sitter jeg med kynner nr. 7, de kommer hver 3. minutt og varer ca et halvt minutt. Normalt? Er masse liv mellom hver kynner.
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Jeg hadde uten tvil ringt føden.. Min første fødsel startet slik. Og det er enklere å stanse en fødsel i starten, blir værre om det skulle gå lengre tid, og det virkelig er fødsel som er i gang! Ikke for å skremme deg, men bedre å være på den sikkre siden. Si du er sykemeldt pga det, men at du er bekymret siden dem kommer med jevne mellomrom. Når er termin?
Gulljnta Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 Er bare 26+3, termin 8. november.. Men er masse liv mellom hver kynner. Har skrevet opp hver kynner, men fikk meg ikke til å skrive de ned før den 5. kom 23:23 , neste 23:26, 23:29, 23:34, 23:38, 23:42. Den siste holder på enda...
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Ta en tlf du :-) Det er skremmende tette kynnere, og det kan være vanskelig å skille mellom kynnere og rier..
Gulljnta Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 Huff ja, syter med å ringe :/ men nå er det kynner nr. 13 liksom..hva skjeer
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Hvordan har det gått med deg??
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Dette ser ut som at er regelmessige kontruksjoner, og da er regelen å ringe føden! Det kan faktisk være rier dette! De på sykehuset kommer til å si at du skla komme inn med en gang på ctg! Ring føden asap!
Gulljnta Skrevet 4. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2008 Takk for svar alle sammen, har oppdatert det i en annen tråd siden jeg ikke såg denne med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå