sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Dette er vårt andre barn.. Vi vet ikke hvordan vi skal fortelle det, har ikke bare lyst å si det rett ut i en bisetning heller..hehe Det var mye enklere med førstemann synes jeg, nå har vi liksom ingen gode tidspunkter å si det på. På den ene siden så blir det barnebarn nr 13, og barnebarn nr2 på den andre siden. Forslag? Hvordan gjør dere det? Og når? Hvis vi skal si ansikt til ansikt, og ikke over tlf, må vi si til det ene besteforeldre paret når vi er 9+3 uker. Litt kjipt å ta over tlf. Hadde vært litt moro om datteren vår kunne fortalt det, at mamma har baby i magen, men det må ventes med, for vil ikke at hun skal vite det så tidlig tilfelle det går galt..
Smock Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Fortalte det til mine foreldre tidlig i svangerskapet i forbindelse med den kommende bestemoras bursdag. Hadde egentlig ikke tenkt å si det så tidlig, men synes liksom det var en så fin nyhet å gi som bursdagsgave Jeg kjøpte et hefte med strikkeoppskrifter, og merka av på det settet jeg syntes var finest. Kjøpte garn og strikkepinner og pakka alt sammen inn. Hun skjønte mildt sagt lite når hun så garnet, men brikkene falt på plass når hun så alle oppskriftene på babyklær. Synes dette var en grei måte å gjøre det på. Slapp liksom å si det i en bi-setning samtidig som det ikke ble så veldig høytidelig... Det passa jo selvfølgelig bra siden hun hadde bursdag, men en liten gave kan man jo gi også utenom...! Og så får man jo et finfint strikket babysett i retur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå