Vilja<3 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 snakket med jenta mi på 8 år som er med faren sin nå. Faren bor hjemme hos foreldrene ( som er utrolig snille og gode) han selv er også snill og god men har drevet en del med rus og det er alltid besteforeldrene som har hatt hovedansvaret når jenta mi er der. Hun har eget soverom oppe men når hun ringte nå i kveld lå hun i sengen nede hos faren så sa hun plutselig: æsj det er så mye røyk her at jeg nesten ikke for puste. Han ligger å røyker i sengen når hun ligger ved siden av og skal sove. Ble skikkelig bekymret jeg nå og synst det hørtes fælt ut! Lurer på om jeg skal ringe eller sende en meld.til farmoren.uff
LapScouse Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Jeg, personlig hadde K-likket og ringt til farmoren og bedt hun legge dattera deres på rommet sitt.
HTC Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Ta det opp med faren først, er det besteforeldrene som har hoved ansvaret, så ta det opp med de om ikke faren forstår tankegangen din. Klart han har lov å røyke, men ikke i samme rom som barnet. I dag er det helt vanlig å forvente at folk går utendørs for å røyke, i det minste utenfor barnets soverom!!
cherry coke Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Det er faktisk helt utrolig uansvarlig!! Herregud så sint jeg hadde blitt. Hadde ringt farmoren med en eneste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå