Gå til innhold

Vi har hatt bursdagsfeiring i to dager nå :o)


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Lille gullet mitt, som snart blir storebror er nå blitt 2 år, og det er så rart å tenke på!

Han har kost seg godt, og det har gått kjempebra, i går var de voksne her, fullt hus! (mamma kom og hjalp meg da..) og i dag har vi hatt barnebursdag for første gang :o) Det gikk bra, de var bare 3 unger, men oppførte seg eksemplarisk, spiste opp all maten sin og lekte nesten uten å krangle :)

 

huff, jeg vil ikke at han skal bli stor, måtte nesten tørke en tåre nå når jeg tenkte på dagen, får ikke satt ord på det, men gud så mange følelser denne dagen rommer!....hormonelle tilstander kanskje :o)

Klarer ikke å forestille meg at jeg snart skal igjennom det på nytt, og klarer ikke å hjelpe for at jeg lurer på hvordan det blir denne gangen?

Tenk at en virkelig får enda et menneske i livet som en skal elske like mye! De som har mange barn må jo sprenges av kjærlighet... :o)

Tror jeg skal legge meg nå, jeg...Følelsene ligger utenpå kroppen når jeg er trett, hehe...

Gratulerer med to-årsdagen til alle deres søte, små gull! Vi er virkelig heldige som har dem :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-) Må smile! Sånn tenker jeg og! Hvordan i alle dager skal det bli plass til mer kjærlighet inni meg! Men det kommer jo!

 

Er virkelig rart at de er to år alt! Igrunn helt sinnsykt å tenke på hvor fort tiden har gått og alt som har skjedd siden de kom til verden! OG at vi snart skal få oppleve det igjen, men en ny liten baby.....phu.....man blir jo religiøs av mindre! Vi er heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...