Gå til innhold

Amme-kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup på lørdag, og aner ikke hva jeg skal ha på meg. Har prøvd alle kjolene jeg har, men puppene mine har blitt (om mulig...) enda større enn normalt, så ingen av dem passer over bysten. Burde også ha noe jeg kan lett få av så jeg kan amme også... Dress code i bryllupet er Dress, så står ganske fritt i forhold til kjole, heldigvis...

Noen som har noen gode forslag til hvor jeg kan få tak i en sånn kjole (har som sagt store pupper fra før - bruker 90 DD nå som jeg ammer!) uten å blakke meg heeelt ut? (Regner jo med at jeg bare kommer til å bruke den denne ene gangen...)

Bor forresten i Oslo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boob har jo ammekjoler, men de er ikke spesielt fine da. Altså de er ofte ensfargede og ikke noe spesielle. Men med det rette tilbehøret kan du sikkert sprite opp en :o)

Sjekk ut div mammatøy butikker.

Skrevet

Det er akkurat derfor jeg spør - for de ammekjolene er jo gørrkjedelige... (skal se på dem uansett, men hadde håpet å finne noe litt finere!)

Noen andre som vet om det kanskje kan være noen rimelige kjoler i noen butikker - som er brede rundt bysten og kanskje litt stretch i stoffet slik at det blir lettere å amme med dem? (Har jo tenkt å gå vekk fra selskapet når jeg skal amme - så da er det bare viktig at den er litt lett å få av og på over puppen...)

Og så må det jo være enten brede stropper eller ermer, ettersom disse amme-bh'ene skal ha brede (og ikke veldig sexy) stropper...

Skrevet

Hva med den kjole som bare har stropper over skuldrene? Da er det bare å dra ned den ene stroppen når du skal amme.. Det finner du jo i de fleste butikker også:)

Skrevet

MÅ du ha kjole da? Hva med et pent skjørt med litt høyt liv og en pen bluse til?

Om du har skjørt med høyt liv så kan jo blusen godt være et nr for stor siden mesteparten skal ned i skjørtet uansett og du kan ha et par knapper åpne slik at det blir bedre plass til puppene :) greit med knapper når man skal amme også.

Så et kjempe fint skjørt med klokkeform på benetton for ikke så lenge siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...