Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 med en annen mann! Hva skal eg si til dette? Vi er vel litt biseksuelle begge to (uoffisielt altså), og har vel alltid sagt at det er greit hvis han er utro med en annen mann. Men da han nå fortalte meg om det, sa han at han aldri egentlig hadde trodd at jeg virkelig syntes det var greit. Må ha sagt at jeg tidligere har vært utro mot han og han sliter fortsatt litt med det. Men han sa, og jeg tror på han, at dette ikke var noen slags hevn eller noe. Han hadde ikke tenkt på det. Jeg sa til han at dette var vel bare det jeg fortjente, men han sa at det syns han ikke. Jeg fortjente ikke noe vondt! Hvordan ville dere reagert på noe sånt? Sikkert utenkelig for mange av dere, men om dere skulle sette dere inn i min situasjon?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Vet ikke hvorfor, men jeg tenker; bedre med en mann enn en dame......
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Skriver under her. Om dere er "litt biseksuell" som meg, altså jeg tenner på jenter, men et forhold er utenkelig for meg. På denne måten blir det kanskje mindre truende.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Tenker jo det jeg også... Hadde nok vært verre hvis det var med ei jente, i og med at jeg ikke er så redd for at han skal bli forelska i denne mannen. Og det jeg gjorde mot han var nok verre ja. Men det er jo bare det at han løy til meg. Er ikke mange dagene siden det skjedde da, så han har ikke løyet lenge. Men likevel...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 herregud,tror jeg har flydd i taket av ren frastøtelse om jeg hadde visst at han hadde vært i toern til en mann!!!fy faan,det hadde vært noe å tenkt på det når vi hadde sex!!!nei takke meg til,da er det jammen med mye bedre å være utro med en dame,selv om det i dette tilfellet er større sjans for at han blir forelska.heller en enksmann son tar en annen dame enn en som skifter fil!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Håper han brukte kondom!!!! Mulig jeg er fisefin, men jeg liker ikke tanken på å få en annen manns bæsj inni tissen min...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Jeg ville vel som deg, oppdaget at åpne forhold ikke var så ok likevel når det faktisk ble benyttet. Vet ikke hvorfor, men tanken på at at drev rundt med menn tror jeg ville plaget meg mer enn om det hadde vært et kvinnemenneske. Liker ikke "bæsj på kuken" tanken.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Bæsj på pikken hadde vært det siste jeg hadde tenkt på. Jeg hadde vært langt mer stressa med tanke på HIV eller andre kjønnsykdommer. Hvis HI alltid har sagt at det er greit om han har sex med en annen mann så kan hun vel ikke si noe annet på det. Jeg synes sex med en annen er utroskap uansett kjønn. Det er greit å ha orden i sysakene sine når det gjelder sånne ting, synes jeg, men folk er tydeligvis forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Vi har vel ikke direkte noe åpent forhold akkurat. Ja, jeg sa han kunne ha sex med andre hvis han ville det, men det hverken trodde han på eller ville sa han. Jeg vet at han er biseksuell og kan tenne på menn. Vi har tidligere hatt med en annen mann når vi har hatt sex. Og denne mannen som han hadde sex med nå, da var det bare han som hadde kuken sin i min manns rumpe! Får spørre han om de brukte kondom! Bare ble så overrasket og litt lei meg for at han ikke fortalte det til meg på forhånd. Jeg hadde sikkert gitt han lov hvis han hadde spurt! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå