Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jeg er ikke her så mye, men jeg synes historien om typen som hadde driti i senga var helt teit. Dama syntes synd på han. Han hadde jo vært så full stakkar. Og hun lurte veldig på hvordan hun skulle vaske madrassen.
Opp og ned er like langt Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Den med hun som hadde så lyst til å se analåpninga til mannen:) Da lo jeg godt:)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Dytter litt jeg. Kom igjen da folkens:)
Gjest Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Stusser like mye hver gang voksne kvinner - MED barn - lurer på om det går an å bli gravid før de får igjen mensen etter fødselen og sånne type ting. Lurer fælt på hvordan det er mulig å være kvinne og vite så utrolig lite om sin egen kropp...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Gjelder ikke så mye DIB som BIM, men når jenter som ligger med rier skriver innlegg med overskrifter som "HASTER! Noen som har telefonnummeret til fødeavdelingen?" Det burde hun vel ha funnet ut tidligere....
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Jeg trekker det tilbake.... Det dummeste må være innlegget under her "ser du ned på de som har forovervendt sete" Hva i h...... er det folk her inne tror de er?? Jeg er ikke en av de mest aktive brukerne her inne, men jeg leser en del. Det som slår meg er at utrolig mange her inne sitter som noen dronninger på haugen og mener ting om ting de har absolutt ingenting med å gjøre....
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Serieinnlegg gjennom svangerskapet i denne rekkefølgen: "Jeg spiser så mye snop og dritt nå, fordi jeg kan unne meg det når jeg gir avkall på alt annet." "Har lagt på meg 15 kilo til nå og driter i det, bare kult at jeg skal skylde på graviditet, ass!" "Faen så stor jeg har blitt! ÆÆÆSSJJJ, HATER kroppen min, har lagt på meg for mye nå og har 9 uker igjen!!!!" "Hvorfor har jeg lagt på meg så mye når jeg har spist sunt i to uker???" Det blir for dumt for meg!
Gjest Toxic Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Innlegg der barnet er sykt og mor er oppriktig bekymret. I stedet for å kontakte lege/legevakt umiddelbart, logger mor seg på dib og konfererer med 10000 forståsegpåere som gir barnet diagnoser i hytt og pine. Når 100 stk har gitt sin diagnose rådet mor til å kontakte legevakten, får hun endelig ut fingern og gjør noe for barnet sitt. At enkelte ikke er i stand til å kontakte legevakten uten å ha hentet støtte for avgjørelsen fra dib's hylekor syns jeg faktisk er rystende.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #11 Skrevet 4. august 2008 Innlegget der en lurte på om det å tømme seg etter sex var en sikker prevansjons metode!! På en side for mødre og gravide??!! Burde ikke være mulig! Da lo jeg godt
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #12 Skrevet 4. august 2008 Innlegg der frøken anonym bevisst prøver for harde livet å personangripe uten å nevne navn. Håpløst.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #13 Skrevet 4. august 2008 Det er flere enn en person som holder på slik...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #14 Skrevet 4. august 2008 Mange, men alle de Tråden xx innleggene..
FuckFace Skrevet 4. august 2008 #15 Skrevet 4. august 2008 "Hvilen dato får vi barnetrygd/kontantstøtte osv???" Det er bare å skrive inn nav.no på adr.linjen, søke på barnetrygd, og VIPS, så har du svaret.... Folk er så vanvittig hjelpeløse noen ganger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå