Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Vi skal gifte oss nå neste helg (jijkes), men for ca 1 mnd siden ble min forlover lagt inn med premature rier... Det ble da vanskelig for henne å planlegge noe utdrikningslag pga mye smerter og plager etter det... Så jeg har klart å venne meg til tanken på at det ikke ville bli noe utdrikningslag på meg... MEN de siste ukene, uten at jeg har visst NOESOMHELST har 2 venninner og kjæresten min planlagt utdriknningslag til meg!!!!!! Så i går morges ble jeg vekt av 5 flirende jenter med t-skjorter hvor det stod "The Sissel-ers" på og ba meg slenge meg i dusjen! Etter dusjen fikk jeg på meg ei t-skjorte hvor det stod "sjefs brura" og vi satte oss inn i en ventende limo! Jeg fikk også på meg en rosa cowboy-hatt og en lekepistol! Det var en fantastisk dag med rebusløp, go-cart, keramikk maling og massasje! Det kom et par jenter til etter det, også var det en nydelig middag som min kjære og en samboeren til ei annen venninne hadde mekket istand! Selvsagt vodka-gele til dessert! hehe Etter det var det full fest med singstar og vin! Tusen takk, jenter! Jeg er utrolig heldig som har dere som stiller opp! :-D
Pappas fultreffer :) Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Så koselig da, snille folk du har rundt deg ja Håper jeg er like heldig med mitt utdrikningslag. Jeg skal gifte meg om 12 dager så da regner jeg med at utdrikningslaget må bli denne lørdagen...Spent ja
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 åååååh Pike 26 & ♥Nikko♥ så bra=D=D=D ordner seg alltid for snille jenter vettu......=)=) uæææ er bare 5 dager igjen nå kjære, kjenner jeg er begynt å bli bitte litt stresset nå=S hehehehe har du alt klart?ferie nå? Håper virkelig jeg ser deg på msn før dagen, om ikke må du og din kjære ha masse lykke til på den store dagen=D gleder meg kjempe til å se bilder, hihi se hvor mye mer vi kan ha som er likt liksom;o) og ikke minst se hvor nydelig du er i kjolen din*glede seg* *mange klemmer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå