nr2-imagen:) Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jeg har! Og mange ganger for dag også.. Er bare i uke 33... Syns det er litt ubehagelig! Er mest når jeg går... og da må jeg stoppe opp å ta pause til kynneren er over. Flere som har det slik? Det har vel ikke noe å si om du kommer til å føde litt før termin har det vel? Bare en ønske tanke hehe.... Det har vel ingenting å gjøre med fødselen kanskje...
Trulte76 Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 det har jeg, er 36+4, men har hatt mye kynnere i flere uker nå. Men nå blir det bare mere og mere ubehagelig til større magen blir.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Hei Ann..Det du beskriver høres ut som meg til punkt å prikke..Kynnere som kommer å går hele tiden. Legen min sa at dette er tidlige tegn på at prinsessa vår legger seg godt til med hodet i bekkenet. Fikk bare beskjed om å ta det litt rolig å ikke stresse så mye som jeg gjør. Det kan også være tegn på at kroppen er i ferd med å bli moden. Så vi får vell bare leve med det i 6 uker til om det ikke skjer noe før.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg er i uke 28 og fikk mine fòrste kynnere i uke 14. Nà de siste ukene har de blitt mye kraftigere og tar nesten pusten fra meg. De kan komme feks. 3 ganger pà en halvtime, neste dag har jeg 3 kynnere i lòpet av hele dagen. Det varierer hvor ofte, men jeg synes de blir oftere og sterkere etterhvert som dagene gàr... De kommer som oftest nàr jeg er i ro. Er det grunn til bekymring egentlig?
nr2-imagen:) Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 Det er jo bra at det er et tegn på at hodet ligger godt nedover da!! For jeg er litt bekymret for seteleie siden bebisen lå slik sist jeg var på kontroll... men tror hun har snudd seg. Alt tyder på det vertfall. Litt skremmende at de blir sterkere og sterkere.. hvordan blir de de siste ukene liksom!!! Jobber dere fullt? Jeg har 1 uke igjenn av ferien min.. jobber 80%... lurer på om jeg greier det resten av tiden.. hva gjør dere?
Mama B Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 jeg har hatt masse kynnere hver dag siden uke 22. Ser bare på det som et sunnhetstegn, bra at livmora får trent seg opp til fødselen:-) er i uke 32.
ChellBell - har født! Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Jeg har også mye kynnere hver dag. Har hatt det siden uke 14, men de ble ikke vonde før 3 uker siden og da ble jeg 100% sykemeldt. Er tilbake i jobb igjen nå så jeg håper litt hvile kan ha hjulpet.. vil jo ikke at det skal provosere i gang en tidlig fødsel når jeg bare er 29 uker.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Har hatt kynnere hver dag siden uke 9 jeg da... Men de kjennes bedre og bedre etterhvert som magen blir større.Blir mye strammere etter hvert. Er 38+5,så det har ikke noe effekt til tidlig fødsel hvertfall.
C@milla *EMIL* Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 jordmor har sagt at det er bare bra med kynnere, men om det blir for mye skal en ta kontakt. Nå er jeg da i uke 37, og de siste dagene har jeg hatt regelmessige kynnere med alt fra 3-12 min mellom.. roet seg litt ut på ettermiddagen idag da.. Har når jeg går, står, sitter og sover.. ) håper på modning jeg da..hehe..
Makko med to små gutter Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 Er som C@milla *Fødeklar*, mye kynnere hele dagen, sjelden mindre enn 4-5 i timen ja. Hatt like mye siden uke 31-32. Er 38+1 nå og hodet har IKKE festet seg :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå