Gjest -lilly- Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Krise!!! Ungene har kosa seg med tran.....tran på teppet, tran i håret.....ja tran overalt !!! Nå sitter lukta i HELE huset. Gulvene er glatte (selv etter mange ganger vask...). Jeg vil spy Noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt lukta, og gulvene i huset kan bli rene igjen???
Bring_it_on!!:)) Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Zalo.. Både på gulv og i hår... Good luck.. hehehe.. Får brekninger bare av tanken.., takler ikke transmaken..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg bruker det på all fett/oljeaktig søleri..
*Andreapus* Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Ikke ta zalo i håret!!! Har hørt at det kan skade håret..
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Har hørt at tørr kaffegrut(altså ubrukt) skal ta til seg lukt, men da i f.eks. skap e.l., så vet ikke om den klarer det i et helt hus liksom ... Fisj, kjenner jeg blir kvalm bare ved tanken på den lukta Håper du får den bort snart!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Skade håret hvordan da?? At det kan bli tørt mener du??
-Hoppsi Deisi- Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 Sett små skåler med eddik rundt omkring. Det fjerner all slags lukt
Gjest -lilly- Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 Hehe....ja det er skikkelig ekkel lukt =( Og dette skjedde i går morges, og det lukter ille enda.... Men vet at zalo ikke skader håret så jeg skal prøve det. Og ihvertfall vaske alle gulvene med zalo =) Måtte foresten koke en maskin med klær 2 ganger i går fordi jeg hadde putta ei vaskefille med tran oppi. Alt stinka.....etter 2 vask var det fortsatt litt tran-lukt.....Fysj ((
Gjest -lilly- Skrevet 3. august 2008 #11 Skrevet 3. august 2008 Eddik ja.....hmm da må jeg på butikken og kjøpe det i morgen. Her skal ALT prøves hehe =)
Zyan Skrevet 3. august 2008 #12 Skrevet 3. august 2008 Ang lukt så hjelper vaniljesukker også. Legg litt på en skål, eller i ditt tilfelle, flere skåler (hehe) og den trekker lukta til seg. Jeg bruker det ofte i kjøleskapet, funker som bare det!
-Hoppsi Deisi- Skrevet 3. august 2008 #13 Skrevet 3. august 2008 Uff:( Eksen sølte tran på teppet mitt en gang...måtte kastes:S Setter seg skikkelig ja ! Lykke til:)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 3. august 2008 #14 Skrevet 3. august 2008 Hehehe.. jeg tror ikke håret tar store skaden av og bli vasket med zalo en gang ... Hver dag er en annen ting.. Hører du med en frisør om du feks kan bruke zalo vil de si at ja det er greit for og få ut gørr som ekstra sterk voks og andre ekle kjemikaler man har i håret til daglig..
Gjest -lilly- Skrevet 3. august 2008 #15 Skrevet 3. august 2008 Takker for alle tips. Da prøver jeg vaniljesukker også =)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå