Gå til innhold

Æsj og fysj.....

Anbefalte innlegg

Gjest -lilly-
Skrevet

Krise!!! Ungene har kosa seg med tran.....tran på teppet, tran i håret.....ja tran overalt !!! Nå sitter lukta i HELE huset. Gulvene er glatte (selv etter mange ganger vask...). Jeg vil spy :(

Noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt lukta, og gulvene i huset kan bli rene igjen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zalo.. Både på gulv og i hår... Good luck.. hehehe.. :P

Får brekninger bare av tanken.., takler ikke transmaken..

Skrevet

Jeg bruker det på all fett/oljeaktig søleri.. :P

Skrevet

Ikke ta zalo i håret!!! Har hørt at det kan skade håret..

Skrevet

Har hørt at tørr kaffegrut(altså ubrukt) skal ta til seg lukt, men da i f.eks. skap e.l., så vet ikke om den klarer det i et helt hus liksom ... Fisj, kjenner jeg blir kvalm bare ved tanken på den lukta :( Håper du får den bort snart!

Skrevet

Skade håret hvordan da?? At det kan bli tørt mener du??

Skrevet

Sett små skåler med eddik rundt omkring. Det fjerner all slags lukt :)

Gjest -lilly-
Skrevet

Hehe....ja det er skikkelig ekkel lukt =( Og dette skjedde i går morges, og det lukter ille enda....

Men vet at zalo ikke skader håret så jeg skal prøve det. Og ihvertfall vaske alle gulvene med zalo =)

Måtte foresten koke en maskin med klær 2 ganger i går fordi jeg hadde putta ei vaskefille med tran oppi. Alt stinka.....etter 2 vask var det fortsatt litt tran-lukt.....Fysj :(((

Gjest -lilly-
Skrevet

Eddik ja.....hmm da må jeg på butikken og kjøpe det i morgen. Her skal ALT prøves hehe =)

Skrevet

Ang lukt så hjelper vaniljesukker også.

Legg litt på en skål, eller i ditt tilfelle, flere skåler (hehe) og den trekker lukta til seg.

Jeg bruker det ofte i kjøleskapet, funker som bare det!

Skrevet

Uff:( Eksen sølte tran på teppet mitt en gang...måtte kastes:S

Setter seg skikkelig ja !

Lykke til:)

Skrevet

Hehehe.. jeg tror ikke håret tar store skaden av og bli vasket med zalo en gang ... Hver dag er en annen ting.. Hører du med en frisør om du feks kan bruke zalo vil de si at ja det er greit for og få ut gørr som ekstra sterk voks og andre ekle kjemikaler man har i håret til daglig..

Gjest -lilly-
Skrevet

Takker for alle tips.

Da prøver jeg vaniljesukker også =)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...