Gå til innhold

I går ringte eldstejenta mi meg (hun er hos pappaen)

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

og det første hun sa var "Når du var her, når jeg var liten baby, så var du så rar. Da var ikke du noe snill med meg"....

Jeg prøver og ikke bry meg, jeg prøver og være den sterke oppi dette syke "forholdet" barnefar og jeg har, men nå altså... HVORFOR skal han lyve til jenta vår, hvorfor skal han sitte og snakke stygt om meg når hun er der??? Er det rart at han og hans nye samboer opplever at jenta mi ikke vil til meg??

Hun husker ikke engang at bf og jeg har bodd sammen, jeg har fortalt henne det nå, at vi engang var kjærester. (hun er snart 4) Og jeg har ALDRI vært slem med jenta mi, ALDRI!!! Jeg blir så skuffa!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke bry deg om det, du må bare fortsette å ikke la deg psyke ned av ham. Som du har sagt før så har han vel noen heller tvilsomme trekk? Tenk på det.

Tenk på at du vet at du ikke er slem med henne og at hun vet at du er glad i henne.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg prøver vampyr, jeg prøver!!!! Men det er jaggu ikke lett... Hva hjelper hans tvilsomme trekk? Jeg kan ikke akkurat si til jenta at faren hennes er stokk stein teit heller... ikke før ho har passert en alder hvor ho ser det sjøl i det minste ;)

Skrevet

Dette syns jeg nesten er psykisk mishandling av jenta di. Han forteller henne stygge ting om deg som ikke er sant. Stakkars jenta må jo blir utrolig forvirret!

Er det noe du kan gjøre ang. samværet til pappaen ang. dette? Det er vel vanskelig kan jeg tenke meg.

At han ikke skjønner at det er jenta han skader, og ikke deg?!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tydeligvis er det veldig lite jeg kan gjøre! Har nettopp hatt saken oppe i retten, og har fått beskjed om at jeg ikke får tatt den opp igjen så fort...

Jeg har også sagt til advokaten at jeg ønsker time hos familievernskontoret, men har fått beskjed om å vente til over sommeren (som jo er nå)

NEMLIG, det er jo ikke meg han gjør det vanskelig for! Det prøvde jeg også å forklare den tilsynelatende oppegående samboeren hans, men hun bare avfeide det. Hadde min samboer hatt barn fra før, og oppført seg sånn ovenfor både ungen og moren, så hadde han ikke vært her lenge, for og si det pent!

ARGH!!!!!!

Skrevet

Nei, jeg vet det. men kanskje lettere å leve med siden du vet han er sånn passe gal?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehehe... ja, kanskje ;) Har jo blitt lettere og forholde seg til, på sett og vis..

Skrevet

En dag så kommer jenta di til å skjønne at det er pappaen som er dum her. Men fy f... ka slags menneske kan sitte å si slikt til sitt eget barn?

Skrevet

Hva tror den tilsynelatende oppegående samboeren hans om deg, da? Du er jo også tilsynelatende oppegående :) Og du har fått barn med mannen, mener jeg. Så du så kanskje ikke fra børjan det hun ikke ser fra børjan. Og da er det lett for oss utenforstående å tenke at hun tror på det han sier om deg.

Skrevet

Jeg håper virkelig du får time hos familivernkontoret fort, så kanskje de kan hjelpe til med å få han til å forstå at han skader jenta si med å si slike ting.

Han tror tydeligvis det er deg han tar knekken på. Huff, sykt.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Maja i Moss, jeg vet det så smertelig godt! MEN, forskjellen på hun og meg er at jeg var 16 når jeg ble sammen med han, hun er 24... Jeg kan i det minste skylde på at jeg var ung og naiv...

Jeg også vet at hun tror på det han sier, fordi hans virkelig jeg ikke kommer frem før etter en god stund.....

Skrevet

Hørtes ille ut, skjønner han ikke at et lite barn blir fryktelig lei seg når noen snakker stygt om mamman deres?

Enig med Honningmelon, familievernkontoret fort som fy.

Lykke til, det hørtes veldig leit ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...