Gå til innhold

Jeg liker meg her inne jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper den gode, positive stemningen her inne fortsetter. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det håper jeg også. Trives her jeg med...)

Skrevet

Jeg synes også her er koselig å være:-)

Skrevet

Jeg er helt enig!! Og den enorme omsorgen for hverandre er jo over alle grenser! Jeg er lite på dib etter jeg ble tipset om denne siden.

Jeg kjenner igjen mange av nickene og husker litt og litt mer om dem.

Og ingen slemme kommentarer om skrivefeil og idioter =)

Skrevet

Begynner også å like meg her :-)

Skrevet

Enig, har knapt vært inne på dib etter at jeg kom over hit. Deilig å slippe alle de sarkastiske kommentarene om skrivefeil ja! ;o)

Skrevet

hehe:) Godt det ikke bare er meg.. Jeg har heller ikke vært på dib eller bam nesten etter jeg kom meg over her.. Noe helt annet dette, ikke minst så svarer alle alle her.. Følte ikke det var slik på bim iallefall..

Skrevet

Ja og ikke minst de fordømmende kommentare om ikke man er en A4 mamma som aldri feiler.....

Skrevet

Jeg og stor koser meg her inne..

Skrevet

Ja sant det, alle svarer alle her, det er fint. :o)

Skrevet

Jeg er ganske ny her, datteren min ble tre år i juli, men syns det virker koseligere her, og kanskje ikke så veldig mange her inne som på dib?

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Jeg hører egentlig ikke til her(eldste barnet mitt ble 2år i juli). Men jeg trives så godt her at jeg bor her =))))))))

Skrevet

Hehehe....så bra!

Nei vi er nok ikke så mange her som på dib, kanskje det er derfor det blir koseligere her inne? :o)

Skrevet

ja det tror jeg:)

Skrevet

Det gjor jeg ogsaa. Er vel enig i alt som alle dere andre har skrevet, saa da er det vel ikke mere jeg kan si :-)

Skrevet

Vi har omtrent ikke ubesvarte innlegg her, men de finnes det mange av på dib.

Godt at mange trives her!

Skrevet

trives veldig godt her inne jeg å

Skrevet

Jeg liker vennligheten her inne. Jeg liker at vi tilsynelatende i det minste, behandler hverandre med respekt. Vi snakker pent til hverandre.

Leste lenge på Dib før jeg fikk eget nick og begynte å poste. Men fant meg egentlig aldri til rette. Her føler jeg at jeg for det første ikke blir dømt fordi jeg ikke har født, og kunnskapen min blir satt pris på. Jeg håper jeg er like vennlig mot dere andre som dere er mot meg!

Skrevet

Å føde gir ikke kunnskap om barn, bare om fødsel. Du er ikke mindre mor fordi du ikke har født selv, jeg svarer deg på samme måte som jeg svarer alle andre.

Ærlig talt: er man mamma så er man det, uansett hvordan barna kom til en, om man er fostermor, biologisk mor, reservemor, bestemor eller hva man nå er.

Skrevet

Jeg er såååå glad for at jeg fant dere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...