SaDa Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Dagen begynte med at samboeren ble hentet for sitt utdrikningslag. Min mamma dukket opp og skulle "bare hente noe" , men hu skulle jo ta barna når jeg ble hentet. Et par timer etter samboeren hadde blitt hentet kom det flere biler tutende inn i gaten her med brudemarsjen på full guffe. Jeg fikk en liste over hva jeg skulle pakke med meg og fikk beskjed om at vi hadde dårlig tid. På vei ut av gården fikk jeg ledetråder om hvor jeg skulle. Første stopp var hos fotpleier. Deilig å få ordnet beina, noe de sårt trengte. Neste stopp var over 1 time med masasje med oljer, lys og rolig musikk. Utrolig deilig selv om jeg ikke klarte slappe av. Kjente masøren, så jeg var så heldig at jeg fikk en nydelig kurv med bodylotion , såper, brudepar og et gavekort med en gratis masasje:) Så var det tid for lunsj hjemme hos forloveren min. Godt med mat, for da var det mange timer siden jeg hadde spist frokost. Så bar det avgårde igjen. Denne gangen skulle vi på bowling. Da bowlingen var ferdig reiste vi hjem til meg og grillet, hadde drikkelek og koste oss. Noen få sang singstar, men jeg holdt meg langt unna.. Kusinen min, niesen min og jeg endte til slutt opp i mannens utdrikningslag, da jeg ikke trivdes med å ha festen hjemme. Følte meg rett og slett ikke vel med andre som "rotet" i skapene etter glass og div. Ikke var huset i orden siden jeg jobbet 14 dager i strekk og så reiste på ferie. Ble også sittende igjen med opprydning:( Men alt i alt, så hadde jeg en veldig koselig dag:) Beste avslutningen var å få komme opp til min kjære og få ha han i nærheten.
Pappas fultreffer :) Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Eg og vil ha sånn stille og roli utdrkningslag. Regner med at jeg skal drikkes ut nå på lørdag siden det er siste helgen før bryllupet, vet ikke om jeg gleder eller gruer meg mest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå